Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Springert schreef:NicoleHorses schreef:* ook een stille meelezer meld zich *
ik heb een hele hete pony met springen die ik vaak in het parcours voor geen mogelijkheid terug krijg, daardoor een beetje angst opgebouwt, vooral omdat ik helaas een aantal keer met hem samen in een oxer gevallen ben. springen gaat nu niet zo goed, hoewel we het altijd wel leuk gevonden hebben!ik heb eens in de tijd springles. maar écht de gouden tip helaas nog niet gevonden
groetjes!
Helaas moet ik zeggen dat daar niet echt een gouden tip voor is. Geduld, rust en volharding zouden kunnen helpen. Maar vergeet niet dat er gewoon pony's en paarden zijn die altijd heet zullen blijven. Heb je les?
Lami schreef:gefeliciteerd. Hoop dat niet geldt hoe ouwer hoe gekker. want zoals ik je ken van vroegah ......
Ik heb enige paginas terug aangegeven dat ik zo graag zou willen stofzuigen met m'n nogal fanatieke merrie. Na enig oefenen leek gister het kwartje gevallen ik hoop dat het definitief is en dat ik dit kan vasthouden. wel longeer ik eerst om de ergste energie kwijt te zijn. anders werkt het niet, zij wil rennen en ik zit erop van je zult ontspannen kreng (hoezo ontspannen).
Ms kan ik dan nu aan de rest van de pagina's met tips beginnen en balken in het spel gaan brengen.