Kim en Alane, ik ga helemaal met jullie mee
Kleine toevoeging naar HappyH
Ook jij bent dus als leerlinge niet in staat het uit te leggen, dat is nr. zoveel zeg maar
Elders in dit topic heb ik Maaike aangehaald, die inmiddels denk ik woest op me is en net als Aqua blijkbaar niet begrijpt dat we geen ruzie willen, maar dat we het zo graag willen begrijpen
Maaike heeft het ook niet uit kunnen leggen, laat staan dat ik iets byzonders aan haar rijden heb gezien, de keer dat ik haar heb zien rijden

Dat heeft dus niks met Maaike te maken en ook niet met HappyH en andere Aqua leerlingen, maar wel met de methode Aqua.
Ik heb 2 jaar bij AdB gelest en kan zo opdreunen wat hij bedoelt, met de nadruk op dat het gewoon de klassieke manier van rijden is
Na wat lees en naslagwerk denk ik, maar pas op, ik denk dat Aqua richting Baucher methode gaat, als dat zo is, is dat toch ook simpel uit te leggen
Wat de methodes van rijden betreft is er weinig echt nieuws onder de zon, allemaal herhalingen met aanpassingen op al reeds eeuwen bestaande methodes
Je moet het voelen, wordt er gezegt, fijn, laat Aqua die clinic geven, hier in Apeldoorn, mooi het midden van het land

Er worden inmiddels met mijn paarden erbij 5 verschillende paarden geboden, waar ze ons iets mee kan laten zien en voelen
Daar is toch niks mis mee, als het een fijne methode is, kunnen we dat allemaal gaan integreren en uitdragen toch