Vanavond even lekker geknuffeld en ook dat is ook gewoon leuk met haar

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Beweging is inderdaad cruciaal hierin.

Dat werd mij inderdaad ook verteld. Eerst zal ze misschien nog dezelfde reactie geven als eerst omdat het vertrouwen dat de pijn weg is er nog niet is. Het grootste gedeelte zal straks nog tussen de oren zitten en daarom ben ik ook erg blij dat ik er niet alleen voor sta.
Dat heeft hier best een tijd geduurd en ik heb ook hulp in moeten schakelen, want ik vond het na een tijdje te eng om door te rijden. Maar dat is goed gekomen, zelfs op het laatst (het eind wat ik je verteld heb) was het weg, zolang je geen dingen vroeg die hij niet meer kon.
) MarjanB schreef:Kaatje had ook C6/c7 en dat is precies de plek waar die van jou gevoelig is nu. Ben heel erg benieuwd wat er uit de echo komt! Wellicht ook goed om te bespreken of je dr bijvoorbeeld duivelsklauw mag geven om dr wat te helpen. Merkte hier dat zodra ze ook maar iets voelde gelijk weer spanning kwam terwijl de oorzaak al weg was. Nu ze door dat stukje is, is het klaar en is ze mentaal ook veranderd.