Zelf merk ik dat ik veel beter en netter ben gaan rijden, met name door de geluidsfragmenten! Die vind ik erg fijn en zet ik af en toe aan tijdens het rijden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_bokworst schreef:Ik ben erg blij met de challenge, kan me er ook niet aan ergeren dat ze zelf niet zit als een grand prix ruiter, ze laat goed zien wat ze bedoelt en dat is voor mij genoeg
Zelf merk ik dat ik veel beter en netter ben gaan rijden, met name door de geluidsfragmenten! Die vind ik erg fijn en zet ik af en toe aan tijdens het rijden
FriesWytske schreef:_bokworst schreef:Ik ben erg blij met de challenge, kan me er ook niet aan ergeren dat ze zelf niet zit als een grand prix ruiter, ze laat goed zien wat ze bedoelt en dat is voor mij genoeg
Zegt niemand dat ze hoort te zitten als een grand prix ruiter. Maar ze zegt zelf dat je 'stil' met je handen moet zijn. En dan zie je haar rijden. En dan is ze zo onrustig met ze. Weet dat als ik zo onrustig met mijn handen zou rijden. Ik gigantisch op de kop zou krijgen van mijn instructeur.
troi schreef:Ik volg deze challenge een beetje als buitenbeentje, ben namelijk western ruiter, maar vind er wel veel nuttige dingen tussen zitten.
Maar over het filmpje van vandaag ben ik benieuwd wat de rest vindt. Zij zit in galop namelijk behoorlijk te duwen vind ik. Ik heb altijd geleerd ontspannen te zitten, goed op je kont, benen onspannen. Maar zij zit juist niet ontspannen en zit constant voor de beweging uit. Is dit ook voor de eng ruiters ongebruikelijk of is dit een western-engels verschil ?
Glitter_ schreef:Ach, iemand die een goede uitleg kan geven vind ik al heel wat. Soms is het ook belangrijk om te kijken naar hoe iemand jou waarde kan vergoten. Uiteindelijk is dat het gene wat we allemaal willen, of die nou GP is of B als iemand mij goed kan helpen en ik er baat bij heb ben ik allang blij!
knollentuin schreef:Ik ben het met je eens vur, en ook al roep ik al jaren dat degene die les geeft het zelf niet perfect hoeft te kunnen maar het wel goed zou kunnen vertellen, uitleggen en zien , merk ik in deze dat het me stoort dat ze het zelf niet goed kan laten zien, vraag dan iemand die het goed kan laten zien en vertel erbij wat je bedoeld en film dat.
FriesWytske schreef:Glitter_ schreef:Ach, iemand die een goede uitleg kan geven vind ik al heel wat. Soms is het ook belangrijk om te kijken naar hoe iemand jou waarde kan vergoten. Uiteindelijk is dat het gene wat we allemaal willen, of die nou GP is of B als iemand mij goed kan helpen en ik er baat bij heb ben ik allang blij!
Het gaat ons niet om de goede uitleg. Maar om hoe het eruit ziet als het volgens haar de goede manier is. En om wat ze durft te vragen voor 3 kwartier les van haar. Voor dat bedrag heb ik hier in de buurt instructeurs die veel beter op hun paard zitten.