Wanneer ga je met die coole chick naar buiten zodat cowboy Terpentijn je goede voorbeeld kan gaan volgen over een poosje, als ze bij jou uitgeleerd is (en hij weer stevig met beide benen op de grond staat)? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wanneer ga je met die coole chick naar buiten zodat cowboy Terpentijn je goede voorbeeld kan gaan volgen over een poosje, als ze bij jou uitgeleerd is (en hij weer stevig met beide benen op de grond staat)?
) moei maar gillen hoor.
.
terpentijn schreef:Aha, Jae Connery dus.... Nou die is volgens mij echt de rust zelve.
Khava ken ik niet (meer), als ik die al ooit echt goed gekend heb, na zoveel berichten over haar "coole" koppie, dus voor mij is nu ook ieder bericht over haar nieuw.
Ik denk er wel eens over na hoe het kwam dat ze hier thuis allesbehalve koel leek, onervarenheid, of simpelweg beinvloed door de enerverende en allesbehalve nonchalante twee-eenheid Jaopie en ikkus?
Zou ze straks nog wel 'bij Jaopie passen"? Er gaat een naief klein meisje Khavanna naar (kost)school en er komt een soort Calamity Jane Khava voor terug. Wat zal Jaopie dan op z'n bazige neus kijken!
En ik wellicht ook wel....
. terpentijn schreef:Aha, Jae Connery dus.... Nou die is volgens mij echt de rust zelve.
jep Jae Connery

Die heel cool is, maar heel soms ook wel opgewonden standje kan spelen
met name als hij niet voorop mag. En dat je hem nog nooit gezien hebt bij Marion kan kloppen. Hij is van CC maar woont bij mij