Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cinnepin schreef:mick75 schreef:Nog een tipje Cinnepin. Maak niet van elk puntje dat er beter gaat een serie foto's ter beoordeling, maar wacht eens een half jaartje. Volg in die tussentijd les en werk aan de punten die nodig zijn. Je eigen houding in de eerste plaats, het actief krijgen van je paardje daarna (al wordt je paard waarschijnlijk al actiever als je houding beter wordt omdat je hem dan niet meer hindert) en maak eens foto's als er een flinke verbetering zichtbaar is. Dan wordt het verschil veel duidelijker.
er komen ook pas weer over een poosje nieuwe foto's op bokt hoor eerst ff trainen nog ( dat heb ik al meerdere malen uitgelegd ) deze foto'die erbij gekomen zijn zijn uit dezelfde serie als foto 2 uit begin post
KellyZ schreef:Maar waarom ben je zo'n voorstander van bitloos rijden? (gewoon eenvraagje uit nieuwschierigheid). Ik ben nergens tegen en ook nergens voor.
Cinnepin schreef:KellyZ schreef:Maar waarom ben je zo'n voorstander van bitloos rijden? (gewoon eenvraagje uit nieuwschierigheid). Ik ben nergens tegen en ook nergens voor.
Omdat ik ervaren heb dat mijn paard er beter op regaeert. ik heb er toen wat in verdiept en ben tot de conclusie gekomen dat t voor ons beter is.
Ik rijd haar ook wel eens zonder enkel tuig alleen een touwtje om de nek )
ook daar zijn foto's van alleen die zijn 2 jaar oud ofzo, verder nooit meer foto's van gemaakt
Was gewoon nieuwschierig. Maar je wilt je shetlander ook geheel bitloos voor de kar? KellyZ schreef:Okee, dan kan dat.Was gewoon nieuwschierig. Maar je wilt je shetlander ook geheel bitloos voor de kar?

Cinnepin schreef:suleilitha schreef:Geweldig te zien hoe twee volwassen vrouwen hier volwassen en respectvol even een kleine communicatiestoornis bijleggen!!
Bitloos mennen is zeer gevaarlijk.
waarom is dit gevaarlijk?
Dus nu weet ik niet aan welke factor ik eventuele verschillen zou moeten wijten.