Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NicoleHorses schreef:* ook een stille meelezer meld zich *
ik heb een hele hete pony met springen die ik vaak in het parcours voor geen mogelijkheid terug krijg, daardoor een beetje angst opgebouwt, vooral omdat ik helaas een aantal keer met hem samen in een oxer gevallen ben. springen gaat nu niet zo goed, hoewel we het altijd wel leuk gevonden hebben!ik heb eens in de tijd springles. maar écht de gouden tip helaas nog niet gevonden
groetjes!
Joolien schreef:Springert schreef:
Als 't mag, doe ik mee met jullie.
ben bang dat het er meer gaan worden dan 1
Blijf nou met je klauwen van die wiskey af, of moet er nog meer opgemaakt worden?
Ik ben hyper de pieper!!!!
Katja schreef:Heeft iemand hier nog een creatieve suggestie voor een paard wat naar één kant springt? Ik leg er nu vaak een balkje achter en dat werkt wel maar zodra het balkje weg is ben ik het rechte ook kwijt.
Hij is in het dressuurwerk ook iets boller naar rechts maar niet zodanig dat het nodig is om zoveel opzij te springen.
Springert schreef:Punt is dat hij redelijk recht afzet maar toch naar rechts landt, met een V springt hij wel fijn maar landt hij toch nog teveel opzij.Katja schreef:Heeft iemand hier nog een creatieve suggestie voor een paard wat naar één kant springt? Ik leg er nu vaak een balkje achter en dat werkt wel maar zodra het balkje weg is ben ik het rechte ook kwijt.
Hij is in het dressuurwerk ook iets boller naar rechts maar niet zodanig dat het nodig is om zoveel opzij te springen.
Je weet toch de V?? Dat is heel goed daar voor.
Katja schreef:Ik denk idd dat ik hem toch maar aan zijn kop moet trekken. Hij is naar mijn mening helemaal gezond, is 100% goed op de foto's en klinisch en pas nog even door een manueel nagekeken dus daar zou weinig moeten zijn.
Ga toch maar wat V's neerzetten in combinatie met meer hand, kijken of het kwartje een beetje wil vallen.