Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bibah schreef:haha ja is nog steeds een vriendin, is een jonge meid en zij nam het uiteindelijk wel van mij aan ... maar in dit geval ging het meer om de mensen die erbij stonden
Paard heeft eerst nog een half uur als een giraffe door de baan gesjeeest en daarna ging hij toch ietsjes zakken
ben bang dat ze het niet snel genoeg vindt gaan end at ze toch weer aan die teiugels gaat zitten hannsuse
Yamcha schreef:SW heeft gesproken
Bibah schreef:haha ja is nog steeds een vriendin, is een jonge meid en zij nam het uiteindelijk wel van mij aan ... maar in dit geval ging het meer om de mensen die erbij stonden
Paard heeft eerst nog een half uur als een giraffe door de baan gesjeeest en daarna ging hij toch ietsjes zakken
ben bang dat ze het niet snel genoeg vindt gaan end at ze toch weer aan die teiugels gaat zitten hannsuse
Jay_Jay schreef:Voor iedereen hier,
Ik heb jaren lang les gehad van "profesionals" hier in de buurt,
het enige wat ze gedaan hebben is mijn paarden verneuken,
Overal, het niveau ligt zo ontzettende laag, elke mafkees kan een instructeur worden, een jury enzovoort,
Dat iemand Z dressuur rijd of Z springt zegt zo weinig, ben ik nu achter gekomen,
ze zijn ontzettend arrogant en rijden kunnen velen ook nog niet eens, er zijn dus wél mensen die het wel kunnen, voordat daar iemand over begint,
maar ik heb het zelf mee gemaakt.. nu voor het eerst ben ik bij iemand in opleiding die echt verstand heeft van het echte rijden,
dus ik zou eerst heel grondig uitzoeken wie er goed weten hoe een paarden lichaam werkt en hoe ze dit goed kunnen gebruiken,
en die van een mens natuurlijk!
Jay_Jay schreef:Voor iedereen hier,
Ik heb jaren lang les gehad van "profesionals" hier in de buurt,
het enige wat ze gedaan hebben is mijn paarden verneuken,
Overal, het niveau ligt zo ontzettende laag, elke mafkees kan een instructeur worden, een jury enzovoort,
Dat iemand Z dressuur rijd of Z springt zegt zo weinig, ben ik nu achter gekomen,
ze zijn ontzettend arrogant en rijden kunnen velen ook nog niet eens, er zijn dus wél mensen die het wel kunnen, voordat daar iemand over begint,
maar ik heb het zelf mee gemaakt.. nu voor het eerst ben ik bij iemand in opleiding die echt verstand heeft van het echte rijden,
dus ik zou eerst heel grondig uitzoeken wie er goed weten hoe een paarden lichaam werkt en hoe ze dit goed kunnen gebruiken,
en die van een mens natuurlijk!
Yamcha schreef:Echt he, ik wou dat mensen eens ophielden met al die slappe excuses, en gewoon eens leerden rijden......
Sorry, moet dit even kwijt, ik begin behoorlijk geïrriteerd te raken door al dat gemiep over die monden....
Leer gewoon rijden.
lailapri schreef:Yamcha schreef:Echt he, ik wou dat mensen eens ophielden met al die slappe excuses, en gewoon eens leerden rijden......
Sorry, moet dit even kwijt, ik begin behoorlijk geïrriteerd te raken door al dat gemiep over die monden....
Leer gewoon rijden.
oke houden we erover op. Jammer dat het zo zwart-wit moet want dan mondje heeft ze al ver voor ze bereden is, dus enkel iets waar ik rekening mee kan houden met het inrijden. En heel vreemd dat paarden wel hun mond kunnen spannen maar wij mensen niet.
lailapri schreef:dus ik moet eerst gaan rijden voor het grondwerk en vertrouwen?