mandy gefeliciteerd wat een cutiiee!! Die foto van in de wind haha schattig.
topic is te openen door de m. er van voor te halen, tenminste, dat deed t em bij mij

zo: [KS-ITP] Geen 1 april grapje!
sas ik zou maar eens goed kijken of je zadel wel past. het feit dat hij na zon kop'stoot' daarna ging bokken kan heel goed betekenen dan hij pijn in zijn rug heeft.
of b.v. pijn in de mond: omdat door zon kop'stoot' omhoog je vanzelf wat in de mond trekt: en dat juist weer pijn doet.
Nann wauw mooie fotos, stoer zo door het water!!
en met de plu, stoer paard!
bij mij is de vos nu echt klaar, ik weet niet of ik nog een eind foto had laten zien, maar anders nog maar een keer hih:

en wij hebben ook met een zeiltje geoefend, daar moest ze niks van hebben. het viel uiteindelijk wel mee haha en toen stonden we zo:

en haflinger heeft 2 lesklantjes ondertussen. Kan er nog geen beginner opzetten omdat ze nog flink door dr knieën zakt en opzij springt voor de heg soms, maar de gevorderde heeft hier een leuke uitdaging aan.
We hebben zelfs al 1 buitenrit gemaakt, dan ga ik mee op Fahya, en klant mee op Amy.
Uiteraard heb ik dat eerst zelf gedaan en geoefend! Haffie begint lekker te wennen hier, nog wel wat schrikkerig maar ze is nog jong!! Nu hopen dat er ook eens iemand langs komt om haar te bezichtigen voor de verkoop