Oh ik lees dat het nu toch opgelost is, met de goed vast zittende ruiter in de roundpen, top!
Gini: daar ben ik het ook wel weer mee eens ja, betreft dat slungelen. Toch heb ik bij geen enkel paard meegemaakt dat het mis ging, al rijdende worden ze wel sterker.
Line: voor mij was dat max 3 x in de week trainen in de bak, of een buitenritje b.v.
gossa4ever: van mij wel, gezellig!
Leuk paard heb je.
cheyentic WAUW wat een paard! en gróót lees ik!
Steffi ook een knap dier!
Naomii leuk dier zeg, ik hou van bont

Jammer dat het door het zadel en instructrice niet helemaal soepel verliep, gelukkig nu weer op de rails! benieuwd naar foto's van nu!
Elsenfox: leuk topic, je paard heeft een lieve uitstraling.
Mijn zadelmakmakertje doet het goed. Ondertussen ben ik er al 4 x op geklommen, nu wel met hulp. Dus iemand die haar vast houd aan de longe, en mee neemt als ik zeg: STAP! Vandaag wat verder geprobeert, ietsje laten versnellen maar nog geen drafje. Ze werd er wel wat nukkig van. Maar verder ondergaat ze dit allemaal heeeel goed.
Heb ook het idee dat haar zadel niet helemaal past, het is een wintec, en de achterkant komt niet op haar rug, de kussens zegmaar.
Zou ik op haar misschien beter mijn boomloos kunnen leggen?
Is het verstandig nu al een zadelmaker er naar te laten kijken, want zo'n beestje groeit natuurlijk nog enorm. Ik weet ook niet of eigenaar dit wil laten doen hoor, maar ik dacht ik vraag eens hier wat mensen doen met het zadelmak maken van hun paard bij de eerste weken van het inrijden.
Ik kan geen foto alleen plaatsen, die zijn te groot van facebook. maar hier de link dat ik er de eerste keer op zat:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater
Vandaag voor de 4e keer er op, eerst nog met een dummi gelongeert. dat ging goed en ineens PATS 2x achter elkaar met 4 benen de lucht in. oeioei, als ze dat ineens doet als ik er op zit