Springert schreef:Joolien schreef:
Ja ik besloot zaterdag avond om half 10 dat ik ging springen. Zondagochtend had ik daar even heel veel spijt van omdat ik aan mezelf twijfelde, maar tijdens het parcours zat ik echt te genieten, ik kan t toch echt nog zat ik de hele tijd de denken, stom he
En over die in-uitjes. Ik heb me wel eens laten vertellen dat een bepaalde hoogte niet goed is voor de rug omdat ze dan teveel buiging moeten genereren, maar idd zal dit anders zijn bij vermogende paarden.
Mijn paard heeft ook vermogen, hij was met inspringen zo voorzichtig dat ie bijna over de staander heen sprongIedereen keek me zo aan van wtf
Wat ik gister trouwens had met inspringen is dat ik tijdens de sprong echt helemaal los kwam van mn paard, terwijl ik goed mee ging enzo, hoe kan dat? Daarna ging het wel weer goed.
Is toch logisch, als je paard zo hoog opspringt. Dan zal je waarschijnlijk net een fractie te vroeg naar voren zijn gekomen, en dan krijg je een beetje dat katapult effect.
Ik moet zeggen dat het me wel vaker verbaasd heeft hoeveel jij van springen weet voor iemand die zelden een parcourtje rijdt.
Dat moet betekenen dat je het wel heel erg leuk vindt, dat springen.
Ja nee dat is misschien wel logisch, maar toch, het is een heel raar gevoel.
Tja ik heb van mn 11e tot mn 17e heel veel wedstrijden gereden. Heb er geloof ik wel gevoel voor, barrage rijden ligt ook goed in mijn straatje. Kan zeggen dat ik behoorlijk vaak heb gewonnen hehe.
Zondag moet ik rijden in Haarlem, kom je kijken?