i233_ schreef:Ook kun je proberen je paard een kalmerend poeder te geven als bv stress-less. zodat je paard ook rustiger is op de wedstrijd. En zelf eventueel ook iets rustgevend innemen zodat je zelf ook wat rustiger op het paard zit![]()
In de trainingen veel aanrijden oefenen en op zijn falie geven als hij doordramt. De hoeveelheid brok zou ik wel iets opvoeren, aangezien hij veel loopt en dus veel energie verbruikt.
Hij staat vanaf nu op 2 maal per dag 1.5 kilo en 1 keer per dag op 1 kg.
Dat van de rustgevende poeder hebben we een aantal malen uitgeprobeerd maar leek niet erg veel resultaat te geven.
Heb ook mezelf een keer verdoofd maar dat was helemaal geen succes
Petra_O schreef:Het ziter er goed uit op je nieuwe stal. mag ik vragen waar dat is? Het komt me zo verdacht bekend voor...
In noordwijkerhout.
tamaramt schreef:hahaha, dat heb je inderdaad goed gedaan![]()
even iets heel anders; heb gespiekt in je profiel en wat heb je een prachtige foto's zeg!! Heb je de koffievos ook nog steeds??
en even iets anders veel belangrijkers; hoe is het nu met je jongste dochter?? Is ze al weer helemaal opgeknapt??
Koffievosmerrie Danka heb ik ong. half jaar geleden aan mn oude staleigenaar verkocht.
Hij kon er niks mee gedaan krijgen en heeft em 3 dagen geleden verkocht aan een handelaar.
Heb nog wel een bod op haar gedaan maar dat mocht niet baten.
Toevallig is zij ook vandaag opgehaald door die handelaar.
We zijn dus ooit samen naar deze stal toegekomen en gek genoeg ook weer op dezelfde dag vertrokken,enkel helaas niet meer samen.
Met Jamie gaat het super !!!!!
We moeten 4 september ( jaja word voor zowel dochter als paard een medisch dagje) naar het ziekenhuis voor de uitslag van haar benen.
Ze is twee weken geleden onder de CT scan geweest omdat haar knieeen de verkeerde kant opgroeien waardoor lopen met protheses zo goed als onmogelijk is geworden.
Nu staan ze voor de keuze om haar bovenbeen door te zagen en een slag om te zetten of een stuk van de groeischijf te verwijderen.
Hoe of wat krijgen we donderdag dus te horen.
Wel heeft ze heel veel lol in der leven en doet echt van alles.
Van klimmen in speelrekken tot paardrijden met of zonder protheses.
Ze gaat vanaf vrijdag 1 dag in de week naar een "normale"school en vanuit die dag gaan we werken naar volledige overgang aan het einde van het nieuwe schooljaar.

.