Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kudah schreef:Hallo paardenvrienden,
Het verbaast mij, dat jullie je erover verbazen dat Aqua niet meer reageert op jullie verzoek om een clinic.
Ik heb al zoveel gelezen op dit topic en andere topics waar Aqua ter sprake kwam, dat ik haar aan de ene kant geen ongelijk geef.
Waarom moet men trouwens eers iets zien voordat men het gelooft.
Ik zou haast denken dat jullie allemaal "Thomas"heetten.
Ook hij moest eerst zien en voelen voordat hij in de opstanding geloofde.
Mij lijkt het gewoon simpel, ik ben er één keer geweest en heb de paarden zien dansen.
Het was voor mij een genot om naar te kijken en ik ben van plan om dit nog een aantal keren te gaan doen.geral schreef:Ben heel bang dat we met onze goede gedachten en voornemens nul op rekest krijgen bij Aqua
zo kunnen we toch nooit een goed oordeel gaan vormen
Geral over welke goede gedachten heb je het??
Er was al geoordeeld voordat men zich overtuigd had van de methode van Aqua.
Niet alleen de methode van Aqua zou revolutionair kunnen zijn, er zijn vele wegen die naar Rome toe leiden, maar deze komt hier elke keer weer ter sprake.
Mensen laten we gewoon weer on topic blijven en maak jezelf niets wijs dat Aqua voor jullie een clinic gaat houden!!!!!
KiWiKo schreef:Aqua wordt niet min of meer gedwongen een clinic te geven, het wordt haar sterk aangeraden, vooral om alle scepsis weg te nemen EN eea duidelijker over te laten komen als zo via internet gebeurd.
Citaat:kom op Maaike, als ze die clinic hier geeft, al dan niet in besloten vorm, is de discussie veel zinvoller.
Ook jij bent als leerlinge van Aqua niet echt representatief voor wat zij doet, dus ook daar kan ik niks mee![]()
En bedankt![]()
Ongetwijfeld is de discussie veel zinvoller als er een clinic gegeven wordt/is, ik zeg alleen maar dat ik Aqua best snap dat ze er op deze manier geen zin in heeft. Maar als leerling van Aqua mag ik dat vast niet zeggen
ponyzotje schreef:Er zijn bij mijn weten al verschillende bokkers bij Aqua gaan kijken, er zijn topics over geweest en die waren doorgaans positief.
shadow0 schreef:Zie, het is
toch
iets religieus.
Ik oordeel niet over de methode, want ik KEN de methode niet. Ik oordeel over de manier waarop Aqua haar methode uitdraagt, en dat is ongeloofwaardig.
Bovendien zijn er vele zinnige vragen, waar gewoon GEEN antwoord op komt. (En die vragen zijn gewoon puur belangstellend, alleen gaat de belangstelling misschien dieper dan verwacht?)
Tot die tijd bestaat de methode van Aqua toch vooral uit 'horen zeggen', een paar anonieme mensen die het op internet fanatiek voor haar opnemen, en verder helemaal niets. (En berichten op internet kun je beter maar niet teveel vertrouwen.)
Yvonnelind schreef:Ik weet natuurlijk niks over vernederende PB's ..., maar ik denk dat je het onderwerp maar beter kunt laten rusten. Zo is het ook voor niemand ècht gezellig, toch? Aqua voelt zich duidelijk in een hoekje gedrukt, dus het is waarschijnlijk helemaal niet verstandig om nu nog iets van een clinic te gaan organiseren met zo'n beladen doel (nl. bewijzen dat aqua niet liegt). Daar zou ik na zoveel negatieve topics (ik noem geen veroorzaker) ook wel heel huiverig voor zijn en spontaan een hoge bloeddruk van krijgen! Aqua reageert niet meer, en misschien moeten wij dat ook niet meer doen...
kudah schreef:Het is niks religieus, ik maakte alleen een vergelijking.
Op jou opmerking dat er veel zinnige vragen zijn, waarop geen antwoord komt, denk ik dat dit komt doordat Aqua heel vaak ten onrechte is afgeschilderd als iemand die haar methode op een ongeloofwaardige manier uitdraagt.
Karl66 schreef:"ik breng het paard in 6 tot 8 minuten in balans, zonder te vertellen hoe ik het doet, en daarna kan een paard spontaan alles omdat het in balans is".
Dit wordt al twee jaar verteld en daardoor is ze ongeloofwaardig geworden voor mensen die twee jaar geleden interesse hadden voor haar methode. Zelf ben ik nog maar kort op Bokt en mij begint dat ook al behoorlijk te irriteren.
HappyH schreef:persoonlijk kan ik pas oordelen als ik weet wat het betekend en als ik de inhoud begrijp.
Laat nu juist dat laatste bij velen van jullie ontbreken.
KiWiKo schreef:Aqua heeft nog nooit van PR gehoord das een beetje het probleem. 9 van de 10 lesklanten die ik heb komen van bokt, het staat hun aan hoe ik erover denk en hoe ik dat uit denk te dragen. Iedereen op bokt weet hoe ik bepaalde problemen oplos en ik ben een soort van open boek voor bokkers.
is een stukje PR, je moet jezelf profileren
Citaat:Probeer Aqua haar standpunt te begrijpen en misschien komt er dan ooit een clinic voor hen die openstaan voor haar methode.
Zelf blijf ik erbij dat als ik eerst "openlijk afgekraakt" wordt, ik dan net zoals Aqua geen zin zou hebben om op verzoeken van tegenstanders in te gaan.