Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
klien schreef:Uiteraard zag je het verschil wel tussen paarden die hoger in het bloed staan en meer sensibel zijn, maar ook die lieten zich overhalen als de band goed was met de ruiter. Zowel ernaast als erop.
Heel leerzaam!
Hilary schreef:Een brug maken van pallets zou ik toch wel mee oppassen. Iets met stevigheid en doorzakken enzoAls je een beetje handige timmerman hebt, kan die een goede brug maken die ook demontabel is en ook op een hindernisbalk gelegd kan worden (dan heb je een wipwap
)
Verder als praktijkvoorbeeld: kliko's met half openstaande deksels doen het ook vaak goed
florence123 schreef:Heb me even verdiept in Myler en klinkt wel goed!
Alleen jammer dat je ze niet kan testen? Heb er nu een gewoon dubbelgebroken bitje in zitten maar dat vind ik niet anatomisch gevormdzou graag iets anders hebben voor als ik ga rijden
joyce2 schreef:florence123 schreef:Heb me even verdiept in Myler en klinkt wel goed!
Alleen jammer dat je ze niet kan testen? Heb er nu een gewoon dubbelgebroken bitje in zitten maar dat vind ik niet anatomisch gevormdzou graag iets anders hebben voor als ik ga rijden
Volgens mij zijn er wel winkels waar je een bit kan halen om te testen! Ik dacht bij De Paardenschuur en Country Mill!