) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Goed nieuws!

K*T dacht ik... maar ja alles voor die te dure grasmaaier van me.... dus op zoek naar een luchtkussen voor op Suuske haar rug.
SabM schreef:hey eindelijk ben ik bijgekomen van Knollentuin haar martelles..... pffff was kapot.
Zelfs suus had geen fut meer![]()
oh en klote nieuws.... Mijn KN zadel is officieel afgekeurd door de zadelmaakster.... die zag paard en rug en zadel. Prachtig zadel zegt ze... maar niet voor haar rug. Ik zou lucht doen... qua gevoeligheid en hollerug van haar is dat de beste oplossing.![]()
![]()
K*T dacht ik... maar ja alles voor die te dure grasmaaier van me.... dus op zoek naar een luchtkussen voor op Suuske haar rug.

Even zodat iedereen weet waar ik het over heb

de zadelmaker die geweest is [deze kende ik niet maar werkt samen met een die ik veel aan het werk gezien heb] gaf aan of een ideal met lucht of een wow... 
wat een verrassing...
weet je ik ben absoluut fan van wow maar je moet er wel kritisch over blijven.. maar goed daar hebben we het al over gehad. het zijn superzadels maar erg duur en het staat en valt met een goede fitter. mocht dege waar deze zadelmaakster je naar toe verwijst het gaan doen zit je goed , anders weet ik ook nog wel een goede die in jouw hoek komt .of je laad suus op en je komt hierheen.. ik vind wow zadels voor mensen die er verstand van hebben of voor mensen die goede begeleiding hebben een uitkomst, in de verkeerde handen kan het misgaan, maar dat is met de wolzadels ook..

lekker met dat niet passende zadel van me