Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mika11 schreef:Volgens mij is het zo, wat in de vorige topics al bleek, dat het allemaal verzonnen is?
TS, nu echt serieus:
Zijn de problemen verzonnen waar je over schrijft?
Ik heb er sowieso nooit in geloofd maar anderen wel, en die hebben ook nog veel moeite gedaan.
Kun je een foto plaatsen?
Hoe oud is de pony, hoe heet hij, en wat voor ras is het?
Wat voor ervaring had de pony voordat jij erop ging rijden?
Wat voor ervaring heb jij met rijden, en hoelang?
Als je dit duidelijk en eerlijk kunt beantwoorden, scheelt een hele hoop.
dior_bokt schreef:Mindfields schreef:Jeetje ik begin nu gewoon de slappe lach te krijgen zeg, denk je nu werkelijk dat dat serieus bedoelt is.....right...
In mijn andere topic is dat door een andere persoon gezegd dus vandaar dat ik zeg dat het niet gebeurd bij dit paard
dior_bokt schreef:Mindfields schreef:Jeetje ik begin nu gewoon de slappe lach te krijgen zeg, denk je nu werkelijk dat dat serieus bedoelt is.....right...
In mijn andere topic is dat door een andere persoon gezegd dus vandaar dat ik zeg dat het niet gebeurd bij dit paard
dior_bokt schreef:deze problemen zijn echt en ik ben er de heele dag bijna mee bezig en ook erg verdrietig en boos om dat ik dit zelf niet kan verhelpen bij dit paard.
ik ben er aan over aan het na denken hoe ik dit probleem het beste kan oplossen. bij mijn paard
Ik heb dit topic gemaakt zo dat ik dacht dat iemand een oplossing zou weten voor dit probleem
dior_bokt schreef:deze problemen zijn echt en ik ben er de heele dag bijna mee bezig en ook erg verdrietig en boos om dat ik dit zelf niet kan verhelpen bij dit paard.
ik ben er aan het over na denken hoe ik dit probleem het beste kan oplossen.
Ik heb dit topic gemaakt zo dat ik dacht dat iemand een oplossing zou weten voor dit probleem
dior_bokt schreef:Ik ga wel klusjes doen en dan er hard voor gaan werken dat ik goede les kan gaan betalen
En dat mijn paard straks weer gelukkig is
dior_bokt schreef:Nou laat allemaal maar weer lekker het heeft geen zin meer om hier te gaan reageren op jullie
En iemand lekker de grond in te gaan trappen