Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Narita schreef:Moonprayer, wat vervelend! Heb je zelf al veel ervaring in het inrijden van paarden?
Je zou eens kunnen kijken naar een expert voor probleempaarden, die ze goed observeert als ze er bijvoorbeeld vandoor gaan en kan kijken wat haar daartoe drijft, en of het angst is of volkomen blindheid (bord voor haar hoofd en gassen maar). Helaas ben ik hier geen expert in, heb ook geen adresjes maar ze bestaan wel. Maar dit moet je natuurlijk zelf in overweging nemen, weet niet hoeveel tijd je aan dit paard wil besteden en hoe het financieel met je zit. In ieder geval veel succes, je zit wel in een lastig parket! Je gaat je natuurlijk hechten aan zo'n beestje en dan is het zo vervelend als het allemaal niet naar wens gaat.
LePapillon schreef:Mijn topper vandaag!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hier zijn we blij mee!
[ Afbeelding ]
En los. Het is hier duidelijk te zien dat ik moeite heb met mijn balans en spanning vasthoud.
Maar hier krijg ik hele fijne begeleiding in![]()
[ Afbeelding ]
Lekker uitstappen in de hele bak voor het eerst!
[ Afbeelding ]
Nann__ schreef:Ik heb pas ook op mijn paard gezeten maar ze vind draven heel spannend. Volgende keer gaan we dat maar even doen aan de longe, dat zal haar wel helpen denk ik.
Hoe doen jullie het met zadels? Hebben jullie al een 'goed' zadel voor je jonge paard? En blijft deze goed passen? Ze raken toch meer in bespiering etc.