Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Simpelman schreef:[ Afbeelding ][ Afbeelding ][ Afbeelding ]
Ik denk dat we dit in de Klassieke Dressuur een stoelzit zouden noemen.
Peppertree schreef:Greetje Hakvoort op een eploderend paard? Heb je daar een link van?
thembi schreef:Simpelman schreef:[ Afbeelding ][ Afbeelding ][ Afbeelding ]
Ik denk dat we dit in de Klassieke Dressuur een stoelzit zouden noemen.
Nog een leuk weetje... volgens de FB pagina van BB is het eerste plaatje van BB het toonbeeld van hoe je een perfecte uitgestrekt draf moet rijden tegenover Edward Gal op Totilas die volgens BB er uiteraard niks van bakt.Hij zegt dan ook dat dit een algemeen voorbeeld is die iedereen gebruikt hoe het wel moet en hoe het dus niet moet. Voor mij toch maar weer een bewijs dat BB toch ook een megalomaan is
![]()
vur schreef:thembi schreef:[Nog een leuk weetje... volgens de FB pagina van BB is het eerste plaatje van BB het toonbeeld van hoe je een perfecte uitgestrekt draf moet rijden tegenover Edward Gal op Totilas die volgens BB er uiteraard niks van bakt.Hij zegt dan ook dat dit een algemeen voorbeeld is die iedereen gebruikt hoe het wel moet en hoe het dus niet moet. Voor mij toch maar weer een bewijs dat BB toch ook een megalomaan is
![]()
Niet om het 1 of ander, maar de uitgestrekte draf was van Edward met Totilas nu niet bepaald zijn sterkste onderdeel hoor.
thembi schreef:Moet ook zeggen dat Marijke de Jong "netjes" zit, maar zij was voorheen volgens mij best een verdienstelijke amazone in de reguliere dressuur
Abacab schreef:Greetje heeft met haar paard Bongo Z gereden voordat ze de overstap maakte naar de AR. Ik dacht dat Greetje Bongo wel helemaal zelf heeft opgeleid.thembi schreef:Moet ook zeggen dat Marijke de Jong "netjes" zit, maar zij was voorheen volgens mij best een verdienstelijke amazone in de reguliere dressuur
Marijke is zelf nooit verder gekomen dan L dressuur en dat was niet het gevolg van een gebrek aan wedstrijd ambitie. Ze heeft inmiddels wel paarden die veel verder zijn opgeleid, maar dat heeft ze niet zelf gedaan. Ik heb begrepen dat ze ze kant en klaar heeft gekocht.
Maar dat doet er natuurlijk niet toe. Ze heeft wel een heel helder verhaal over hoe je paarden moet benaderen. En er zijn genoeg mensen die het leuk vinden wat ze doet want ze verdient er een hele goede boterham mee.
thembi schreef:[Nog een leuk weetje... volgens de FB pagina van BB is het eerste plaatje van BB het toonbeeld van hoe je een perfecte uitgestrekt draf moet rijden tegenover Edward Gal op Totilas die volgens BB er uiteraard niks van bakt.Hij zegt dan ook dat dit een algemeen voorbeeld is die iedereen gebruikt hoe het wel moet en hoe het dus niet moet. Voor mij toch maar weer een bewijs dat BB toch ook een megalomaan is
![]()
Abacab schreef:Greetje heeft met haar paard Bongo Z gereden voordat ze de overstap maakte naar de AR. Ik dacht dat Greetje Bongo wel helemaal zelf heeft opgeleid.
Abacab schreef:Marijke is zelf nooit verder gekomen dan L dressuur en dat was niet het gevolg van een gebrek aan wedstrijd ambitie. Ze heeft inmiddels wel paarden die veel verder zijn opgeleid, maar dat heeft ze niet zelf gedaan. Ik heb begrepen dat ze ze kant en klaar heeft gekocht.