Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nada schreef:Wensen jullie me succes?
Ik ga morgen samen met Steif en nog een hele groep andere fietsen en ruiters naar Parijs fietsen..
Anya schreef:Nada succes!
Ik heb ontzettend hard lopen nadenken de afgelopen dagen. En naar aanleiding van dit topic heb ik besloten mijn fiets in training te zetten. Het valt niet mee voor een Hollandse warmbloedfiets om het op te nemen tegen de Amerikaanse rassen. En dan moet je wat. Nu zoek ik alleen nog een goede trainer. Natural natuurlijk, maar ook weer niet té. En niet met bovenstaande sporen. Dat kan haar tere lak niet aan. Wie heeft een goede tip?
Anya schreef:Nee zo'n trainingstal is uitgesloten. Straks binnen ze haar nog op aan het plafond. Echt niet.
PietP is een optie, maar dan moet je al die levels af. En hij werkt met een belletje tegenwoordig
Anya schreef:www.pietssellie.nl/index.htm
Maar de site ligt eruit volgens mij.
Die van Spakenburg hebben geen site volgens mij en dat is maar goed ook.
hoera schreef:Anya schreef:www.pietssellie.nl/index.htm
Maar de site ligt eruit volgens mij.
Die van Spakenburg hebben geen site volgens mij en dat is maar goed ook.
Whahahahahhahahahahahahhahh * zelfs tenalady houd het nu niet meer *![]()
Anya schreef:Ow wat ontzettend leuk. Maar je woont zó ver weg... Want jammer
m.b.t. Baaisikkel: ik hoorde gisteren van een goede vriendin dat ze heel fijne ervaringen heeft met een andere manier van bandenlichters toepassen.
Kijk op www.bandnatuurlijk.nl en www.bandenlichters.nl voor meer informatie.
Anya schreef:m.b.t. Baaisikkel: ik hoorde gisteren van een goede vriendin dat ze heel fijne ervaringen heeft met een andere manier van bandenlichters toepassen.
Kijk op www.bandnatuurlijk.nl en www.bandenlichters.nl voor meer informatie.
Ibbel schreef:Ik geloof daar niet in. Volgens mij zijn die alternatieve bandenlichters eerder laaienlichters. De enigen die daar beter van worden zijn zij zelf. Ik zou daar zeker niet mee in zee gaan. Ik heb al zoveel fietsen gezien die daar onbruikbaar van geworden zijn - slag in het wiel, om de haverklap klapbanden, lekkende ventielen. Ze schermen allemaal met diploma's uit de VS, maar die zijn niks waard en worden sowieso niet erkend hier.