Klassiek lijntje pro Aqua

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Shadow0

Re: Klassiek lijntje pro Aqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 23:50

In dat geval is het misschien beter dat een mod dit topic op slot zet.
Het lijkt me bovendien het netst dat Aqua haar methode ook niet meer ter sprake brengt in andere topics. Ik ben niet negatief ten opzichte van de methode maar vind de manier waarop Aqua ermee omgaat niet meer vertrouwen wekken dan Jomanda en haar wonderlijke genezingen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 07:58

ik hoop dat Aqua nal van dit topic een clinic wil organiseren in het midden van het land. Ik zal er denk ik wel bij willen zijn en wellicht neem ik ook nog een paard mee

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 08:03

Kikiwo, lijkt mij een geweldig idee, maar als aqua niet meer reageert, dan zal een clinic er ook wel niet inzitten .

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 08:32

KiWiKo schreef:
ik hoop dat Aqua nal van dit topic een clinic wil organiseren in het midden van het land. Ik zal er denk ik wel bij willen zijn en wellicht neem ik ook nog een paard mee

een deja vus dus, hebben we meerdere keren voorgesteld

Bij deze, ik stel mijn bak beschikbaar, zelfs mijn paarden, geheel kostenloos

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 08:52

Is een mooie accomodatie en Geral heeft goede paarden staan......... zou zeker een aanrader zijn voor Aqua.

Ik hoop dat ze hierop ingaat, zodat ze hopelijk vriend en vijand kan verbazen. Maar het meest zodat het allemaal in een keer helemaal duidelijk is voor iedereen

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 11:05

ik wacht met spanning af

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 11:06

Ik ook want ik wil ook wel komen kijken hoor.

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 14:11

Ben heel bang dat we met onze goede gedachten en voornemens nul op rekest krijgen bij Aqua
zo kunnen we toch nooit een goed oordeel gaan vormen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 14:21

Dat komt haar geloofwaardigheid niet ten goedde, ik hoop echt dat ze een keer een clinic geeft

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 14:33

KiWiKo schreef:
Dat komt haar geloofwaardigheid niet ten goedde, ik hoop echt dat ze een keer een clinic geeft

Ja ik hoop ook echt dat ze clinic geeft. Makkelijker kan het niet gemaakt worden als er al een accomodatie aangeboden word. Wat wil je nog meer? Aqua we hopen het echt dat je hier op wilt reageren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 14:36

Ook ik wil graag komen kijken (als iemand zo lief is me mee te nemen, want auto's, vreemde weg en ik gaan niet samen )

En ik ben de eerste die eerlijk toe durft te geven als ik niks zie, maar ook de eerste die toe zal geven als ik werkelijk een gedragen paard op de achterhand zie.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 14:39

Ik wil ook graag komen.

laurae

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 20:27

Ik heb aqua ondertussen geblokkeerd wegens stalking (moet zeggen, is erg rustig ) maar naar een clinic wil ik ook zeker komen kijken, mits ik niet al te lang hoef te rijden.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 22:19

Vanzelfsprekend hou ik mijzelf ook aanbevolen voor die clinic!

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 23:01

Ja en ik wil ook graag, maar mag niet van Aqua.

kudah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 00:17

Hallo paardenvrienden,

Het verbaast mij, dat jullie je erover verbazen dat Aqua niet meer reageert op jullie verzoek om een clinic.
Ik heb al zoveel gelezen op dit topic en andere topics waar Aqua ter sprake kwam, dat ik haar aan de ene kant geen ongelijk geef.

Waarom moet men trouwens eers iets zien voordat men het gelooft.
Ik zou haast denken dat jullie allemaal "Thomas"heetten.
Ook hij moest eerst zien en voelen voordat hij in de opstanding geloofde.

Mij lijkt het gewoon simpel, ik ben er één keer geweest en heb de paarden zien dansen.
Het was voor mij een genot om naar te kijken en ik ben van plan om dit nog een aantal keren te gaan doen.

geral schreef:
Ben heel bang dat we met onze goede gedachten en voornemens nul op rekest krijgen bij Aqua
zo kunnen we toch nooit een goed oordeel gaan vormen

Geral over welke goede gedachten heb je het??
Er was al geoordeeld voordat men zich overtuigd had van de methode van Aqua.
Niet alleen de methode van Aqua zou revolutionair kunnen zijn, er zijn vele wegen die naar Rome toe leiden, maar deze komt hier elke keer weer ter sprake.

Mensen laten we gewoon weer on topic blijven en maak jezelf niets wijs dat Aqua voor jullie een clinic gaat houden!!!!!

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 00:39

Zie, het is toch iets religieus.

Ik oordeel niet over de methode, want ik KEN de methode niet. Ik oordeel over de manier waarop Aqua haar methode uitdraagt, en dat is ongeloofwaardig.

Bovendien zijn er vele zinnige vragen, waar gewoon GEEN antwoord op komt. (En die vragen zijn gewoon puur belangstellend, alleen gaat de belangstelling misschien dieper dan verwacht?)

De manier waarop de vragen worden ontweken roept associaties op met oplichters, Haarlemmer wonderolie, Uri Geller, gebedsgenezers. Daar moet je mee uitkijken.
En ik heb niet de zin, noch de tijd, noch het geld om elke revolutionaire methode op gebied van wat dan ook uit te gaan proberen. Als het echt spectaculair is, dan komt er vanzelf bewijs, want bewijs is niet zo moeilijk.

Tot die tijd bestaat de methode van Aqua toch vooral uit 'horen zeggen', een paar anonieme mensen die het op internet fanatiek voor haar opnemen, en verder helemaal niets. (En berichten op internet kun je beter maar niet teveel vertrouwen.)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 06:58

Jammer ! want op die manier bevestigd ze aan de ongelovige dat er geblaat in de ruimte gaande is in Creil. Terwijl ze best hele goede dingen doet.

Wat zou het zijn, misschien toch een stuk onzekerheid vanuit Aqua, of het idee dat iedereen die langskomt op zo een clinic haar de grond in wil boren?

Ik denk zeker te weten dat het overgrote deel van de mensen die geintresseert zijn in zo een clinic hier serieus tegenover staan, die komen echt om van de hoed en de rand te leren en niet om iemand af te zeiken.

Waarom al die mysterie?

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 09:07

We zijn hier om te discussieren en onze mening te geven maar ook om dingen te vragen. Dat moet toch kunnen. Maar het is gewoonweg jammer dat daar niet meer op gereageerd word.
Kudah, je kunt hier wel even zo zeggen van "ik begrijp haar wel dat ze niet reageert en geen clinic zal geven", maar ja als je juist het tegendeel wil bewijzen en hier op bokt echt word verkondigd dat het een goeie methode is (waarover ik niet kan oordelen omdat ik het nog niet gezien of meegemaakt heb) dan zou het juist een uitdaging zijn om het tegendeel te bewijzen. En er word juist meegewerkt om accomodatie openbaar te stellen. Jij hebt het toch ook gezien, jij zag wel paarden dansen, maar waarom vraag je aan ons waarom wij het willen zien? Nou om antwoorden op onze vragen te krijgen, we begrijpen niet hoe haar methode precies in elkaar zit. Nou misschien kan dat bevestigd worden aan hand van clinic zodat we het kunnen zien en eventueel zelf voelen. Dat is toch logisch. Als je van iemand les wil nemen, ga je toch ook eerst kijken of het wel een methode/systeem is dat eventueel bij je zal passen. Je kunt van iedereen leren (goeie en slechte dingen) maar daar haal je zelf toch je eigen dingen uit waar je mee verder wil werken. Waar of niet?

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 10:34

Kudah, je hebt dus ook al een mening gevormd over ons, die voor een groot deel niet sluit

Ik heb nog nooit maar dan ook echt nooit meegedaan aan een discussie met Aqua Heb haar zelfs 2 jaar geleden al uitgenodigd een clinic te geven bij mij thuis voor een besloten groep mensen
Daar heeft ze zich onderuit gewerkt met de mededeling uiteindelijk dan, dat ze niet kon, omdat ze niet goed in haar vel zit

Oke, kan gebeuren, maar waarom komt ze daar naar mij niet op terug als wel goed in haar vel zit

Ik heb altijd belangstelling getoond voor Aqua haar methoden, maar ik ben helaas lichamelijk niet in staat naar Creil te gaan, punt uit

Dus plaats ik wederom dat ik mijn accomodatie incl. paarden beschikbaar stel, niks mis mee toch, wel als daar van Aqua geen enkele reaktie meer op komt, als bv pebees aan Bets en anders mensen
Ze kan toch hier in dit topic gewoon reageren, zie nog steeds het probleem niet

Als je zo achter je methode staat, lijkt het me wel handig dat je zo'n kans met beide handen aangrijpt en die clinic komt geven

Een groot aantal mensen in dit topic hebben echt wel eerlijke belangstelling, maar zoals eerder gezegt, ze nemen Aqua niet echt serieus meer, door haar eigen benadering hier op bokt, dat is nou jammer

Bets, Kim, Samsam, Shadow, Kawa, die ik hier zo snel ff tegenkwam, zijn echt wel mensen die eerlijk willen weten hoe de methode Aqua in elkaar steekt. Als ik hier mensen vergeet komt dat doordat ik niet het hele topic heb gevolgd, sorry dus

Dus beste Aqua, doe nou eens je best, rij naar Apeldoorn en laat zien wat je bedoeld, zodat we een zinnige discussie kunnen gaan voeren

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 11:04

Ik meen me te herinneren dat er ooit sprake is geweest van het idee dat Bokkers bij Aqua langs konden komen, paarden zien lopen, zien hoe het er daar allemaal aan toe gaat. Maar hier kwam dan weer geen respons op
Al met al vind ik het ook niet zo heel vreemd dat hier door Aqua niet meer gereageerd wordt. Ze wordt zo ongeveer verplicht tot het geven van een clinic, dus dat moet ze dan ook maar per sé doen?

Maargoed, dit is allemaal vreselijk offtopic *sorry Friemel... *

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 11:13

kom op Maaike, als ze die clinic hier geeft, al dan niet in besloten vorm, is de discussie veel zinvoller.
Ook jij bent als leerlinge van Aqua niet echt representatief voor wat zij doet, dus ook daar kan ik niks mee

Aangezien de mensen door het land heen wonen, die belangstelling hebben, de paarden van Aqua gewend zijn aan haar training, is het beter om dat dus in het midden van het land te doen, met voor haar vreemde paarden, zo lijkt het mij het beste

Daarbij is Aqua van alle blaam gezuiverd, zijn alle vooroordelen weg en kan de discussie open verder

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 11:16

Er zijn bij mijn weten al verschillende bokkers bij Aqua gaan kijken, er zijn topics over geweest en die waren doorgaans positief.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 11:24

Ik wil ook wel daarnaartoe hoor, sta overal voor open!

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 12:01

geral schreef:
kom op Maaike, als ze die clinic hier geeft, al dan niet in besloten vorm, is de discussie veel zinvoller.
Ook jij bent als leerlinge van Aqua niet echt representatief voor wat zij doet, dus ook daar kan ik niks mee

En bedankt

Ongetwijfeld is de discussie veel zinvoller als er een clinic gegeven wordt/is, ik zeg alleen maar dat ik Aqua best snap dat ze er op deze manier geen zin in heeft. Maar als leerling van Aqua mag ik dat vast niet zeggen