ulion90 schreef:Het gaat al twee dagen heel goed met longeren, ze heeft al twee dagen niet gebokt of gesteigerd
Ik hoop dat we deze stijgende lijn samen zo vast kunnen houden
fijn!maar wat doe je nu anders dan normaal?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
meisje2000 schreef:Dus vanmiddag om half vier vroeg je nog hoe je het steigeren en bokken kon veranderen en binnen vijf uren heeft ze tijdens het longeren niet meer gebokt of gesteigerd en rij je niet meer?????
Knap maar eerlijk gezegd geloof ik er niets van.
Krijg meer het idee dat je het zegt om van het "gezeur af te zijn"
Sorry als het niet zo is maar je neemt niets aan van mensen hier, je weet het zelf zo ontzettend goed en ineens is het probleem afgelopen omdat je vijf uurtjes terug grondwerk doet (en ineens heeft het paard al TWEE dagen niet meer gebokt en gesteigerd)
Klinkt mij een beetje ongelofelijk in de oren....
ulion90 schreef:Het gaat al twee dagen heel goed met longeren, ze heeft al twee dagen niet gebokt of gesteigerd
Ik hoop dat we deze stijgende lijn samen zo vast kunnen houden
darkadia schreef:Hoe lang zijn je longeersessies? Persoonlijk zou ik het om de dag doen, omdat voltes best belastend zijn voor de benen. Op andere dagen lekker grondwerk of op de wei.
En longeer je met enkele of dubbele longe, met/zonder bijzet etc?
Wel fijn iig dat het gedrag iets beter wordt.
ulion90 schreef:Wat zou je aanraden hoeveel ik haar moet gaan longeren. want mijn instructie zegt dat ik haar voorlopig even een tijdje elke dag moet longeren
Ik wil haar ook wel 2 dagen vrij geven zoals ik voorheen ook deed
ulion90 schreef:Wat zou je aanraden hoeveel ik haar moet gaan longeren. want mijn instructie zegt dat ik haar voorlopig even een tijdje elke dag moet longeren
Ik wil haar ook wel 2 dagen vrij geven zoals ik voorheen ook deed
ulion90 schreef:Hoe lang zijn je longeersessies? Persoonlijk zou ik het om de dag doen, omdat voltes best belastend zijn voor de benen. Op andere dagen lekker grondwerk of op de wei.
En longeer je met enkele of dubbele longe, met/zonder bijzet etc?
Wel fijn iig dat het gedrag iets beter wordt.
Ik longeer haar 30 min per keer in de rijbak. zodat we ook rechtuit kunnen werken
Ik longeer haar met een bijzetteugel