Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, maar ik kan hem nu alleen maar gelijk geven. Bionda86 schreef:Nu had ik toevallig afgelopen zaterdag een gesprek met mijn smid waar bij hij me een ijzer aanraden wat de scheven bespiering van mijn paard zou kunnen helpen verhelpen. Het ging om een speciaal ijzer wat er voor zorg dat het paard aan beide hoeven een gelijk afrol punt krijgt waardoor hij volgens de smid eerder weer recht in zijn bespiering zou komen te zitten.
hoop ik

Bionda86 schreef:GELOOF ME IK SNAP JULLIE PUNT!
Ik vind dat hij de gemaakte schade ook zelf mag opknappen...... Overigens weet ik dat het een man met verstand van zaken is, maar goed theorie en praktijk zijn 2 totaal verschillende dingen.
Dat ik hem terug laat komen en de boel laat bekijken wil natuurlijk nog niet zeggen dat ik ook akkoord ga met wat hij gaat doen. Ik ga hem uiteraard wel vragen wat zijn plannen zijn en of hij denkt dat het probleem oplost. En als ik het niet vertrouw dan gebeurt het niet.
Overigens moet ik de schuld ook een beetje bij me zelf zoeken, misschien had ik met een paard met brokkel hoeven wel eerder een afspraak moeten maken.
Maar mijn vertrouwen in de beste man is ook niet meer wat het geweest was dus ik hoop dat hij een goede oplossing heeft....... (en dan vind ik goed voor mijn paard belangrijker dan goed voor mijn portemonnee, al heb ik het liefst beide natuurlijk)
En indien dit alles gebeurt met het gewenste resultaat zal ik in de toekomst zeker iedere bekapping vertellen dat ik mijn paarden niet te kort wil hebben!
EEN GEWAARSCHUWD MAN TELT VOOR 2hoop ik
![]()
Overstappen van smid kan altijd nog.
Toen het een 2e x voorkwam (en erbij gezegd, niet te kort) zijn wij alsnog over gestapt. Wij zijn toen maar naar een oude rot gegaan en nooit meer geen problemen mee gehad