mika11 schreef:Gewoon de tong amputeren.
Heb je wel is iemand gezien die dat bij ze paard had gedaan dan ?
want ik vind het zielig hij hoort gewoon ze tong te houden en niet dat zijn tong er af moet gehaald worden.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dior_bokt schreef:mika11 schreef:Gewoon de tong amputeren.
Heb je wel is iemand gezien die dat bij ze paard had gedaan dan ?
want ik vind het zielig hij hoort gewoon ze tong te houden en niet dat zijn tong er af moet gehaald worden.
Mindfields schreef:Je gaat het netjes oplossen en daarom kwam je met de vraag of een tongriem iets zou zijn??
dior_bokt schreef:Mindfields schreef:Je gaat het netjes oplossen en daarom kwam je met de vraag of een tongriem iets zou zijn??
dat had ik gelezen in een artikel maar ik ga het niet gebruiken![]()
Omdat ik ook zonder iets wil kunnen gaan rijden zo dat hij dan ook ze tong naar binnen gaat houden
Mischien kan ik die hulpen dingen beter gaan verkopen dan kan ik het ook niet meer gaan gebruiken
mika11 schreef:dior_bokt schreef:Maar je hebt niet alleen problemen met de tong van je paard.
Als je de andere topics bekijkt die jij hebt aangemaakt, heb jij nog veel meer problemen met je paard.
Ja dat klopt
Nou, dat kan toch allemaal met elkaar te maken hebben.
meisje2000 schreef:wat je nou wel en iet wilt doendir.
Het ene moment zeg je ik ga dit en dit gebruiken en dan weer nee ik ga het niet gebruiken.
Dus word eens duidelijk want elke bercht is we anders
Enne dAat van het amputeren was niet serieusbedoeld .
Snap ook niet dat jij dat denken kan.
dior_bokt schreef:Jargeau schreef:Ik snap het niet meer
wat snap je niet meer ?
, en ik ga geen tongen laten amputeren
hoe hoog of laag jullie daar ook voor gaan springen ik doe dat niet bij mijn paard !!!!! Mindfields schreef:Jeetje ik begin nu gewoon de slappe lach te krijgen zeg, denk je nu werkelijk dat dat serieus bedoelt is.....right...