19LindA83 schreef:@kiwiko: ik ben gewoon geen voorstander van hulpteugels waarbij je extra druk kan uitoefenen. Het feit dat mijn paard niet aan de teugel loopt wil niet zeggen dat ik hem niet correct rijdt, (ik heb les van een zeer goede instructrice, maar dat terzijde) Mij paard loopt in alle lessen en ook daarbuiten ontspannen door zijn gehele lijf. Ik zeg ook verder ook niet dat je niet kan rijden ik zeg wat ik op de foto's zie, ik weet niet wat jij op dat moment voelde.
Verder heb je in je profiel ook foto's staan waar je houding wat minder is, of de houding van het paard, maar zoals iedereen weet zijn dit momentopnames.. dus eigenlijk kun je nooit wat aan een foto zien.. je moet het zelf voelen...
!
ik heb een slof niet nodig voor nageelflijkheid............ en met enige kennis had je dat ook van de foto kunnen zien..............
ik wil niet rot doen hoor, maar de slof hangt los
peerd is nageeflijk........... wat ga je zeggen dan........... ??
zoals ik al vaker zeg, alles vreemd en jong rij ik met slof, bp en helm....... been there done that.......... en ik hou van mezelf, heel veel zelfs 
maar nogmaals........... als jij vind dat mijn slofgebruik het paard "aan de teugel" werkt, dan heb jij nog heel veel te leren