Hopelijk komt het goed met het beestje en heeft ie fijne jaren in het verschiet.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
suleilitha schreef:Daarom zeg ik ook, alleen onder deskundige begeleiding, Zammie.
suleilitha schreef:Daarom zeg ik ook, alleen onder deskundige begeleiding, Zammie.
Zammie schreef:Deskundig is iemand die weet hoe een paard kan reageren en weet hoe daar op de juiste manier mee om te gaan... Niet meer en niet minder..
suleilitha schreef:Zammie schreef:Deskundig is iemand die weet hoe een paard kan reageren en weet hoe daar op de juiste manier mee om te gaan... Niet meer en niet minder..
Juist en handig en snel. Je moet zorgen dat je in deze fase het paard altijd een slag voor bent.
Zammie schreef:Hoe bedoel je met de kans dat het misgaat.... Er kan zoveel misgaan, juist in de eerste periode van beleren. dit moet echt door iemand gedaan worden die weet wat te doen en op het juiste moment. 1 keer verkeerd opstappen en het paard kan daardoor al zo angstig worden dat je het verhaal krijgt waar suleititha nu mee te maken heeft.... Ik weet natuurlijk niet wat voor een pony het qua karakter is, maar ook al zijn ze nog zo gemakkelijk in de omgang, beleren is echt een vak apart....