Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Da's een goed teken toch.

:

DendroFleur schreef:Lindy, ziet er goed uit.
Net zonder te longeren opgestapt terwijl hij een week heeft gelanterfanterd. Was geen probleem. Alleen jammer dat ik er na 20 min snel afstapte toen hij gespannen werd. Ben echt een watje.

Jaime_ schreef:DendroFleur schreef:Lindy, ziet er goed uit.
Net zonder te longeren opgestapt terwijl hij een week heeft gelanterfanterd. Was geen probleem. Alleen jammer dat ik er na 20 min snel afstapte toen hij gespannen werd. Ben echt een watje.
Aan de ene kant niet verkeerd toch? 20 minuutjes is voor een jong paard meer dan genoeg.. Daarvoor ging het goed en je kan dan beter op dat moment afsluiten dan dat je wacht tot hij explodeerd van de spanning en je eventueel angst opbouwd of negatief moet afsluiten?

! Is er een reden waarom je hem hebt laten ruinen, als ik vragen mag?
Hele rodeo uitgezeten vorige keer! Gelukkig wist ik me in het zadel te houden, al vraag ik me nog steeds af hoe ik dat gedaan heb. 

Ze doet het dus super, ziet er goed uit! En ik vind je niet te groot hoor, past best
). Heel de tijd geluiden en activiteiten, die ze niet eng vond en waardoor het vertrouwen weer een beetje terug was. Dus we wilden aangalopperen, en daar was madame het niet mee eens. Daarna gewoon weer opgestapt, beugels wat korter en hup, gegaloppeerd. Zondag ook nog met haar gewerkt, en dat ging gelukkig weer erg goed. Draakje dat ze is

ik ben ook heel blij met hem! Heb hem ook echt alleen op zn uiterlijk gekocht hihi, hij was toen 1 en had geen flauw idee toen nog wie zijn ouders waren en hoe groot hij ging worden, maar hij meet nu 1.54 en dat is al een mooi maatje voor mij met mijn 1.63.
nu kan hij namelijk lekker hele dagen met de groep op de wei, als hij hengst was geweest had ik waarschijnlijk niet eens op mijn huidige stal terecht gekunt, had hij altijd alleen naar buiten gemoeten als dat al kon.. Nu kan hij gewoon hele dagen lekker met soortgenoten de wei op
whoohoo!!
Zo blij en opgelucht.
heb de hele nacht wakker gelegen
Nee hoor, niet alle paarden doen zo gek.. Daan heeft wel vaker dat soort uitspattingen, het zal iig niet de laatste keer zijn

.
.
.