Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Het was een beetje impulsief en sinds die keer heb ik altijd een cap op als ik erop kruip 
haha.
)
) dan gaan we serieus aan de slag. Tegenwoordig staat hij er zo bij

twinducklin schreef:@ desprinkhaan, zou de verzendkosten zo duur zijn naar frankrijk? Jammer als je er nog zo lang op moet wachten.

chalinka schreef:lalunamyo schreef:Chalinka : Klinkt goed ! Durf je nog niet met hem te draven of wil je eerst een goede stuur oid hebben ?
eerst alles in stap en dan een versnelling hoger
Maargoed Indezz had dus inmiddels 1 schep biks op, aangenomen op de nieuwe stal lag en voer in de voerbak ( +- 16.00u ) en tegen 20.00u had hij weer voordat ik in de gaten had een schep in zijn voerbak liggen. Vanochtend had ik dus een stuiterballetje in de stal staan die meerendeel van de tijd op 2 benen stond ipv 4. Kon het hem ook niet kwalijk nemen want hij ging van 24/7 wei ineens de stal in, meerendeel van de paarden gingen s'ochtends de wei in en hij had ook nog eens al die brok op terwijl hij normaal alleen vitaminekorrel krijgt
Heel vaak voor gewaarschuwd, hopelijk heeft hij er nu van geleerd
is in welke tijd wil ik dit behalen.line18 schreef:4. wanneer speelt dit zich af?
* eerste 2 keer per week 20 min, dit 2 weken.
* daarna per 2 weken opbouwent 1 dag er bij.