Ik vind nu ook dat ik voldoende uitgelegd heb waar ik voor sta, hoe ik mijn lessen geef en wat het idee erachter is.
Dat wijkt duidelijk af van de ideeën die KT heeft en dat kan, duizend mensen, duizend meningen.
Ik ga deze discussie nu niet meer verder aan en als er mensen zijn die er vragen over hebben, dan kan je altijd een PB sturen. Ik zal die met plezier beantwoorden. En daarnaast is iedereen welkom om een keertje te komen kijken.
Ik vind het oprecht jammer dat nu er een verschil is in aanpak, dat daar een soort troef-af situatie over is ontstaan. Dat wordt dus blijkbaar niet alleen door mij zo gevoeld, maar ook door anderen geconstateerd. Toen ik begon met antwoorden was dat niet mijn bedoeling. Ik heb enkel geprobeerd om duidelijk mijn gedachtengang en de uitvoering daarvan te formuleren. Er is mijns inziens niet één manier goed of fout, en elkaars gedachtengang respecteren zou een hoop leermomenten kunnen bewerkstelligen. Ik heb in dit topic ook enorm veel gehad aan de uitdrukkingen die gebruikt worden zoals spagettibenen, kuikentjes en uiteraard de zachte billen

Die neem ik ook zeker mee in mijn interne databank.
Mocht de situatie hier weer omslaan naar een situatie dat we van elkaar kunnen leren, dan meld ik me wel weer.
Voor de rest wens ik iedereen alle goeds met blije paarden en blije ruiters!