Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lailapri schreef:het doen kun je ook het beste in de les leren.je kunt namelijk hulpen leren van een boekje of een site maar er gebeurd ziveel tegelijk en je moet precies goed getimed iets doen en daar heb je iemand voor nodig die je helpt en corrigeerd op het moment dat je rijd.
Joceline schreef:Hoi, dan heb ik weer even een vraagje. Heb jullie tips gebruikt maar het wil nog niet erg lukken, we hadden gister wel een extra baaldag normaal gaat het beter maar toch. Misschien dat ik ongemerkt toch iets fout doe![]()
Ik houd mijn handen mooi rechtop, stil maar natuurlijk niet vast. Verder geef ik goed benen dus ze is goed actief van achter maar vang haar van voren goed op. Ik laat haar veel buigen ook op voltes, niet alleen in de hals maar in het hele lichaam. (buitenteugel begrenzen, binnenbeen, lichte binnenstelling en zo naar buiten drukken). Verder goed door de hoeken met buiging en veel slangenvoltes gaan prima.Toch wil ze niet voldoende zakken! Ik merkte zelfs dat ze een valse knik kreeg..Wat kan ik hieraan doen?