Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sas1965 schreef:Heb mijn paard de hele week in Epe het bos laten stofzuigen in alle gangen, heb nu 1 probleem de stofzuigerzak is vol en weet niet waar ik nieuwe kan bestellen![]()
Haha grapje tussendoor, maar het werkt prima (dat stofzuigen) heb nu een super ontspannen paard die niet meer megasterk wordt als ik ga galloperen.
Had vandaag in de training wel weer een plak probleem maar gelukkig kon ik haar uiteindelijk goed weg rijden bij ons andere paard en heb ik heerlijk gesprongen, weliswaar het soort hindernissen waar Marcel niet van houdt maar toch.... springen is springen!
Afstanden kon ik ook weer mooi dichtrijden dus weer happy![]()
Ben echt blij met dit topic(ofwel met de tips die ik hier mee krijg) en ik vind het ook een heel leuk topic dus op naar de 500!
Marcel bedankt!
LetsgoKelly schreef:Whahaha gave foto
Ik had vandaag een soort van ervaring zoals Sjolvir, alleen bij mij ging het wel fout.Ik was een beetje achter in mijn beweging zullen we maar zeggen tijdens het instappen. Ik was lekker rustig stofzuigend aan het stappen, het waaide erg hard toen plotseling de bosjes bewogen
![]()
Paard draaide 360 graden om en ik maar 90 graden waardoor ik ineens geen paard meer onder me had.. echt zo'n soort tekenfilm idee was het. Ik kwam wel zacht op mijn kont(je) terecht.
LetsgoKelly schreef:Haha nee helaas, het was niet mijn lastige paardje maar Qalisco die meestal zo braaf ik dat ik die niet film![]()
![]()
het was inderdaad 180 graden, ik wilde dat het 360 was dan was hij weer terug onder me
LetsgoKelly schreef:Ja dat zou wat zijn! Ik was woesdag nog aan het klagen dat hij wat langzaam was en dat ik beter moest trainen. Nou.. heb ik dus goed gedaan
Ja kan niet alles hebben, heb net 3 uur zitten werken aan een taart.
LetsgoKelly schreef:Hahaha bossche bollen trakteren zou ik moeten doen maar niemand heeft me gezien dus ik ben er snel weer opgestapt alsof er niks was gebeurd.![]()
Hier heb ik net de foto's neergezet: [VT] Taarten Decoreren V
Komt ook een leuke voorbij voor Marcel