Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Kawa is pissed
. Ik ben trots op je!

KiWiKo schreef:is aqua haar beeld wel waarheid dan???? als anky de rijkunst niet is en de hoefslag de wereld niet?

KiWiKo schreef:omdat dat logischerwijs niet kan![]()
![]()
![]()
als jij op de plaats gaat hardlopen dan trek jij ook je benen niet simultaan op![]()
![]()
![]()
Je kan streven naar perfectie, alleen is dat niet mogelijk......... en dat heeft helemaal niks met balans te maken of met takt.
Tact en balans zijn in alle overige oefeningen wel degelijk aan de orde.
Wellicht moeten we de pi pa wel helemaal uit de proeven schrappen aangezien er mensen rondlopen die een combinatie alleen daarop beoordelen
Aqua8horse schreef:Een piaffe is een heel duidelijk voorbeeld. Als een paard daar al niet in een correcte balans loopt, loopt het nergens in balans!!!!
)? Ik ben nooit te beroerd om bij te leren. runningkawa schreef:Leuk dat je jezelf alleen maar kunt verdedigen met dat ik het allemaal verkeerd interpreteer...jammer, maar dan weet iedereeen meteen weer genoed
wat er mee is, zoals Kim zegt, zulen we de pi en pa maar schrappen, want dat is het enige waar naar gekeken word, lijkt wel
of een aparte pi en pa wedstrijd gaan houden
Maar ga nu ook weer wat nuttigs doen, zoals bramen plukken, echt veel nuttiger dan dit eenzijdige gezever van iemand die nooit andere stukken leest, omdat er wel eens wat waarheid in zou kunnen zitten..
doei

Samsam schreef:Jouw manier van balans a8h is dat te vinden/verkrijgen in een voorwaartse/hoger tempo, of juist meer in een rustige draf/galop?
KiWiKo schreef:Een paard kan niet in volledige balans lopen tijdens de piaffe, iedereen die een beetje anatomische kennis heeft van een paard weet dat, want een paard draagt meer gewicht op de voorhand dan op de achterhand, met het rijden proberen we dat te compenseren