Dan snap ik het. Niks moeilijks aan...
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Katja schreef:Aqua8horse schreef:Maar wij zien niet het verhaal erachter dus wat er door je gedachte schoot....er zal vast een link zijn.
Maar ik ben best benieuwd welke hulpen je volgens de Go & Ho leer gebruikt om aan te geven dat je wil gaan wenden.
OPM: Ik heb het hier dus over de voorbereidende hulp en niet over de hulp zelf
Er is geen voorbereidende hulp denk dat daar het grote verschil zit.
: visualisatie & gedachtenkracht.
Katja schreef:Aqua8horse schreef:Maar wij zien niet het verhaal erachter dus wat er door je gedachte schoot....er zal vast een link zijn.
Maar ik ben best benieuwd welke hulpen je volgens de Go & Ho leer gebruikt om aan te geven dat je wil gaan wenden.
OPM: Ik heb het hier dus over de voorbereidende hulp en niet over de hulp zelf
Er is geen voorbereidende hulp denk dat daar het grote verschil zit.
Aqua8horse schreef:Dat betekent dat die theorie net zo duidelijk is als 1+1=2.
Citaat:poll013: wat voor jou vaag en als geheimzinnig klinkt, klinkt voor ons logisch. Maar aan wie ligt dat dan? Er is namelijk niets geheimzinnigs aan en vaag is het ook helemaal niet. Je kan het vergelijken met 1+1=2 en zo simpel werkt het gewoon.
Jouw vraag kan ik heel eenvoudig beantwoorden, dat kan ik omdat ik een techniek heb ontwikkeld waarbij je het paard leert dragen. En inderdaad dat lange proces van herhalen kan je dan gewoon overslaan!!! Je bespeelt het evenwicht van een paard op een natuurlijke manier Hierdoor blijft het vertrouwd voor het paard en pakt hij het op als lichaamseigen. Je kan het principe precies vergelijken met het duwen tegen een mens. Als ik tegen jou aanduw op je schouder, ga je meteen je balans herstellen omdat je niet wil omvallen. Heb je dat geleerd dan??? Nee, natuurlijk niet dat is gevolg van je natuurlijke evenwicht. Dat doe je namelijk altijd. En dat is precies het geval met het leren dragen. Ik rijd de paarden die ik rijd dus door het vriendelijk en natuurlijk bespelen van hun natuurlijke evenwicht!!!! En dat eefect is geweldig!!!
? Aqua8horse schreef:Deze methode biedt inderdaad de mogelijkheid om bv het Duitse Team te verslaan, dat heb jij heel goed begrepen Kendra!!!.