benangelique schreef:Nee, sorry dat ik hierin niet duidelijk ben geweest. In deze week heeft hij 24/7 buitengestaan, in een koppel van nog 4 andere paarden/pony's. Dit is dus geen optie voor onze Noob!
OK, duidelijk. Bedankt! Sielugh hoor...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
benangelique schreef:Nee, sorry dat ik hierin niet duidelijk ben geweest. In deze week heeft hij 24/7 buitengestaan, in een koppel van nog 4 andere paarden/pony's. Dit is dus geen optie voor onze Noob!
Mireille1970 schreef:Mits hij het zelf ook lekker vind
QQQQ schreef:Mireille1970 schreef:Mits hij het zelf ook lekker vind
Sja...zoniet, dan is er toch iets goed mis...
QQQQ schreef:Ja, sommigen houden niet van de regen en de kou,
maar als je ze goed aankleed mag dat geen probleem zijn. Bedoel dat een paard die het echt niet leuk vind om op gras met soortgenoten en genoeg ruimte te staan, psychisch niet helemaal gezond is - is te weinig paard. Er zijn paarden die absoluut niet weten wat ze met dat groene spul aanmoeten....da's geen grapje.
En als ie er fysiek problemen mee heeft, dan is dat natuurlijk ook niet best.
QQQQ schreef:Ja, sommigen houden niet van de regen en de kou, maar als je ze goed aankleed mag dat geen probleem zijn. Bedoel dat een paard die het echt niet leuk vind om op gras met soortgenoten en genoeg ruimte te staan, psychisch niet helemaal gezond is - is te weinig paard. Er zijn paarden die absoluut niet weten wat ze met dat groene spul aanmoeten....da's geen grapje.
En als ie er fysiek problemen mee heeft, dan is dat natuurlijk ook niet best.
Mireille1970 schreef:Hoe kun je dat zeggen?
Je bent echt een verkeerde.... je insinueert bij iedereen dat men onzin uitkraamt... waarom? Nu weer bij Hermesdeux... denk je dat Hermesdeux haar paard altjid heeft geschoren vlak voor het naar buiten gooien met vrieskou en regen??????????
Geen tijd....ik besteed al teveel van m'n werktijd aan dit topic...
QQQQ schreef::D Geen tijd....ik besteed al teveel van m'n werktijd aan dit topic...
). Apple schreef:Kaja, het plaatsen van een foto van een ander is niet erg bevorderlijk voor het verloop van de discussie. Ik heb de foto dan ook verwijderd.
Graag in het vervolg alleen foto's plaatsen van jezelf of foto's waar je toestemming voor hebt gekregen om ze te plaatsen.
! Zij heeft ook vast geen toestemming aan Anky gevraagd voor het plaatsen van haar foto's, lijkt mij hetzelfde toch
????Sjuimpje schreef:Waarom wordt vwnw trouwens wel zo gepromoot?
Ik vind vwnw één van de moeilijkste werkhoudingen die er is.
Remember schreef:Sterke opmerking![]()
Ik denk omdat dat ondanks de moeilijkheidsgraad toch een 'veilige' houding is voor veel ruiters. Je kan beter proberen vwnw te rijden en dat het dan niet helemaal lukt dan dat je met LDR in de weer gaat wat niet wil lukken. Plus natuurlijk dat veel mensen het idee hebben dat 'het neusje eruit moet'.