Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kimmie25501 schreef:Djilna, ja er was een systolische hartruis te horen. Ik heb geen idee wat dat is, maar zo stond het in het onderzoeksverslag. Wat is turgor en CRT? Ik kan moeilijk ergens naar kijken, als ik geen idee heb wat het is
Kimmie25501 schreef:janouk, dat wilde ze wel, maar dat wilde mijn vader niet. Ook omdat het niet heel erg logisch leek, en mijn vader vond het anders te duur.
Kimmie25501 schreef:De dierenarts heeft net gebeld.
Uit het bloedonderzoek kwam eigenlijk niks geks.
Ze kan nog naar cushing onderzoeken, maar we gaan eerst even aankijken.
We gaan goed bijvoeren en na drie weken nemen we weer contact op met de dierenarts.
Ze zei dat ik ongeveer drie keer per week rustig kon rijden.
Daarbij met een trainingsschema langzaam de conditie weer opbouwen.
Dat ga ik samen met mijn instructrice doen.
Ze gaat ook de gegevens van een voedingsdeskundige doorsturen, zodat die ons ook advies kan geven.
Ook al zag mijn vader dat niet zo zitten.
Maar we beginnen nu eerst met maisolie en luzerne. En dan gaan we later kijken wat we nog meer kunnen doen. Ze zei ook dat het niet goed is om alles tegelijk te doen.
Kimmie25501 schreef:janouk, dat wilde ze wel, maar dat wilde mijn vader niet. Ook omdat het niet heel erg logisch leek, en mijn vader vond het anders te duur.
hwn schreef:En zo'n cushing test is toch niet zo duur? Maar ik geloof dat je voor cushing 's morgens moet testen, als het paard nog niet (veel) gegeten heeft, als ik me goed herinner.