Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SabM schreef:oh en niet vergeten![]()
hoofd gaat hoe dan ook laag![]()
SabM schreef:Ze moet laag blijven en voorheen was ik niet zo dwingend, maar nu moet ik streng zijn en ze moet laag blijven en daar ontspannen.
Ik ga Knollentuin maar eens boeken voor strafkamp
Amanda schreef:Waarom is ze zo loperig?
Want dat kan zoveel oorzaken hebben... Voer, zadel dat niet lekker ligt, rug, onbalans, dominantie.
Eefske schreef:Amanda schreef:Waarom is ze zo loperig?
Want dat kan zoveel oorzaken hebben... Voer, zadel dat niet lekker ligt, rug, onbalans, dominantie.
Ik heb zelf het idee dat het inderdaad onbalans is omdat ze ook sterk de neiging heeft steun te zoeken aan mijn hand/been.
Yamcha, bedankt voor je tips.
Ik vind het erg lastig om haar veel te laten doen omdat ze zo'n tempo maakt. Dan ben ik vaak zo druk met mezelf bezig dat ik vergeet haar aan het werk te zetten. Moet ik inderdaad aan werken
Citaat:Kennen jullie dan ook de flexiboog?
Is ook zo'n leuk ding, zal er eens een foto van maken. Moet wel ff wachten met plaatsen tot m'n lesje van Yamcha (maar heb het zo druk dat jullie nog even geduld moeten hebben).
Met de flexiboog kun je mooi testen of je goed vanuit je schouder, pols en elleboog de beweging van de paarden mond kunt volgen.
Het is een lange staaf/stok met in het midden aan handvat, aan de uiteinde verzwaarde punten. lastig uit te leggen hoe hij werkt, maar voor vele een confronterend ding.
Knollentuin kent hem ook wel, en als het goed is heeft ze er ook nog 1