Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jargeau schreef:... ben sprakeloos. Meende dat dit de goede kant op ging maar helaas. TS heeft schijnbaar zo'n grote plaat voor haar kop???????????
@dior-bokt: Als hij het ook doet als er niemand op zit (wat ik nog nergens eerder had gelezen). Laat em dan eens nakijken door een GOEDE Tandarts of een veearts. Dan zit er waarschijnlijk iets niet goed. Dit los je dus nooit op door een tongriem?? (wat is dat eingenlijk?) of andere lapmiddelen.
Jargeau schreef:WTF![]()
Ja, inderdaad jammer dat je de tong er niet uit kunt halen
![]()
Nee, het is niet goed dat je er wat omheen hebt gedaan!!
Waarom reageer ik eigenlijk???

dior_bokt schreef:Mindfields schreef:Daar gaaaan we weer. TS misschien moet je gewoon je eigen topic even opnieuw doorlezen, dat scheelt ons weer een hele hoop opnieuw typen.
Als ik iemand wist die dit op kon lossen had ik al lang aan de bel getrokken, maar ik weet zelf niemand die dat kan
Er komt ooit wel iemand die mij daar wel bij kan helpen![]()
Tuurlijk kan je beter leren rijden, maar dat lost het probleem niet op met die tong .want ook als er niemand op zit doet hij het![]()
Als hij het alleen onder het zadel deet dan zou ik inderdaad naar me zelf gaan kijken wat ik niet goed aan het doen ben.
Jargeau schreef:WTF![]()
Ja, inderdaad jammer dat je de tong er niet uit kunt halen :o?
Nee, het is niet goed dat je er wat omheen hebt gedaan!!
Waarom reageer ik eigenlijk???
ik heb het het al meerdere keren uitgelegd aan jullie hoe het zit.Electra63 schreef:Ik denk dat we wel de coclusie kunnen trekken, dat TS niet serieus de problemen met haar paard wilt aanpakken. Sterker nog, het is nog maar de vraag of het hele verhaal waar is.