Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KiWiKo schreef:jahoor, wat is nou de slachtprijs 300 euries mag je blij mee zijn.........
kan ik er nog voor een 500 euries geld in stoppen, en dan is dat dier of goed of ik ben 500 euro kwijt.........
maar ik zie in een oogopslag of het lichamelijk is of een ruiterprobleem............ en als ik denk dat het lichamelijk is dan is het dier na aankoop nog een week in leven
)
) en weet tenminste nu het 'verhaal' achter dit paard. Ga je 'm nou echt via MP verkopen zonder iets te zeggen over het stijgeren? En als een ander er dadelijk een ernstig ongeluk mee krijgt??? Maar ik heb zo'n vermoeden dat je niet meer reageert in dit topic... liefhelietje schreef:Als ie dan toch zo nodig weg moet, zou ik hem aan KiWiKo doen... Die heeft er tenminste verstand van (althans, je komt altijd er kundig over KiWiKo) en weet tenminste nu het 'verhaal' achter dit paard. Ga je 'm nou echt via MP verkopen zonder iets te zeggen over het stijgeren? En als een ander er dadelijk een ernstig ongeluk mee krijgt??? Maar ik heb zo'n vermoeden dat je niet meer reageert in dit topic...