19LindA83 schreef:Hmm cin je weet volgens mij mijn mening, zie vorige topic..
Verder op de foto's van de andere:
ik vind eerlijk gezegd de enige fijne om naar te kijken die van Anya..
Bij Sul vind ik de teugelspanning erg hoog. En bij de tweede foto loopt ie naar mijn zin in de krul en niet nageeflijk.
Van kiwiko net zo, waarom bij jonge paarden ook meteen op het aan de teugel focussen.. ga eerst werken aan ontspanning en op eigen benen lopen (evenwicht) voor je ze in een houding verplicht met slof oid.
Ik heb zelf een 4 jarige die net 4 maand onder het zadel is, en ik ben absoluut niet bezig met aan de teugel, eerder met evenwicht, lekker actief achterbeen, alert op mijn hulpen (zodat ik die zo klein mogelijk kan houden) en de voorkant laten we nog even voor wat het is.
Verder vind ik dit topic wel wat ver gaan, mensen die roepen omdat ze al wel 1000 paarden hebben gereden weten waarover ze praten.. sorry hoor maar ken genoeg mensen die heel wat paardenruggen hebben gezien maar die niet echt weten waarover ze het hebben, dat heeft er ook niks mee te maken.
Ik denk eerlijk gezegd dat het begin van je topic wat verkeerd is. Je vraagt om vergelijking van foto's die beide niet optimaal zijn, je bent nog bezig met verbeteren waarom dan al een minig vragen? En daarbij is het voor jou een fijne manier om te rijden wat doet het er dan toe wat andere vinden? En vooral met al die betweters die er op bokt rondlopen.. dat vraagt om zo een verloop van je topic.
Nee gelukkig dat ik een afspraak met mezelf heb nooit rijfoto's te plaatsen, en al mijn advies bij mijn insructrice in te winnen. Heb je meer aan dan aan een topic.
weet je je hebt ook volkomen gelijk 
Ik had deze foto's niet moeten plaatsen, hetw as in een opwelling en kan ze er ook niet meer vanaf halen 
En idd je meing weet ik 
Bedankt voor je reactie is dit topic