Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
HorseyDude schreef:Hoi Bokkers!
Nou, volgens mij gaat het steeds meer bergafwaards na die val van een paar maanden terug.... ik had een paar weken terug nog gegaloppeerd maar nu.... mén... ik geloof dat ik het gewoon niet meer in me hebt. Ik kan volgens mezelf maar gewoon mijn cap aan de wilgen gaan hangen en maar gaan dammen of zoiets. Steeds wanneer we moeten galopperen in de les zakt mijn moed als een blok gewapend beton in de rijlaarzen om het zo maar eens te zeggen. Mijn instructrice zegt ook gewoon van doorgaan doorgaan doorgaan..... maar het wil gewoon niet meer, snap het echt niet meer.....
Weten jullie raad of moet ik maar gewoon kappen met paardrijden? Want elke keer is het bij galopperen ráák...
je moet je niet fixeren op galop en vallen maar op plezier,
, nou ik wil ook wel bellen voor je hoor......
) HorseyDude schreef:Euuhhhh.... Bruin is niet echt een PONY te noemen, hoor, moonfish.... hij is echt 100% paard! maar misschien zou ik weer eens op Verdi willen, want daar gaat het altijd wel goed mee, en is ze een stuk lager dan Bruin. (dus minder valkans)
succes met het maken van je keuze 
HorseyDude schreef:Scum schreef:Nou, ik denk steeds dat ik er wéér ervan af donder. De vorige keer was het zo'n enorme klap dat ik ruim 3 weken in een mitella heb rondgelopen en dat wil ik dus écht niet meer. Steeds wanneer de intructrice zegt dat we gaan galopperen zakt de moed mij echt in de schoenen...Kun je aangeven wat er precies misgaat bij het galopperen?Bruin wil me ook flink opgooien (vindt ik) Oja, paarden aan de longeerlijn doen we niet...
?
!
.. of gewoon vragen of je op de braafste pony van de manege mag
! Het komt goed geloof mij maar en vallen doe je wel meer xD !