Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Apple schreef:Hoe lang staat ze op die nieuwe stal? Het kan best zijn dat het voor haar erg wennen is. Ik neem aan dat de omgeving ook nieuw voor haar is.
Lijkt mij dat ze dan zo snel mogelijk terug wil naar de stal. Dat is dan de enige plek die ze daar nog een beetje kent.
Volgens mij gaat het probleem vanzelf over als ze gewend is aan de nieuwe stal.

Peter die op stal was (is een springruiter) heeft toen geroepen dat ik m'n teugels extra kort moest nemen, m'n benen er keihard inzetten. Dat heeft geholpen, totaan het begin van de straat van de manege. Daar heeft hij het altijd. Terwijl er geen reden voor is. Opnieuw teugels extra kort en benen derin. En dan heb ik gewonnen. Een tijdje is het goed gegaan en vandaag deed hij het weer
ik ben het nu echt kotsbeu. Ik wil morgen gaan rijden, maar zie er tegenop weer diezelfde strijd aan te binden. En het moeilijkste is, dat het telkens op die plek is waar de straat bestaat uit (gladde!) kasseistenen, ernaast grachten liggen waar hij graag inspringt en er veel auto's passeren...