ik ben altijd zo stijf als een plank, al rij ik elke dag, dan zou het nog niet gaan denk ik! Ik probeer altijd zo netjes mogelijk op te stijgen, of als mensen niet kijken, want volgens mij sla ik echt een slecht figuur hoor!Nou goed, ik sta dus gezicht naar achter, steek poot in beugel, nog zoals het hoort. Vervolgens lukt het idd niet om die zwaai netjes en elegant te maken, dus blijf ik halverwege steken, en sta dus met mn gezicht naar t zadel te koekeloeren, mn been meestal in een wat rare positie... Dan hups ik wat, en hijs mezelf aan het zadel en nek op... jaja, t is echt triest, maar in de 12 jaar dat ik rij, is het me nog nooit goed gelukt volgens mij... T ergste is dat het met ponies meestal net zo gaat, op een of andere manier doe ik het echt helemaal fout!
Over springen nog maar niet gesproken, dan hang ik als een zak zout daar tegen het zadel, no thanks!!
) is rug naar het hoofd toe, voet in de beugel 3 hupjes en dan opspringen, de handen heb ik links op de voorboom, rechts aan de achterkant, terwijl ik mijn been over zijn rug zwaaigaat mijn rechterhand ook naar de voorkant...

Ik wilde net opstappen vanaf de rand van een stal (breed) toe de pony een stapje ozij deed en ik dus een noodsprong moest maken. Ook niet fijn voor de pony.