Chrissie schreef:kind wat weet jij het toch altijd goed!
Dat zeg ik niet, ik zeg niet wat ik weet maar wat ik vind.. en ik vind het onzin om een scherp bit in een paard z'n mond te hangen omdat je blijkbaar niet de moeite neem het rijtechnisch op te lossen...
Citaat:
nu even niet over mij, want ik ga echt niet beweren dat ik zo goed kan rijden ofzo
goed, doe ik ook niet
Citaat:
maar kijk eens naar de topruiters, ze hebben paarden die ze op een normaal bitje rijden, maar de hebben ook paarden die een ander bit in de mond krijgen, jij wil nu bewerden dat die topruiters het dus harstikke fout doen
Goed, ik kijk naar een topruiter... *hophophop spring* 
Nou heel knap allemaal, totdat er dus eentje tussen zit met een paard met zo'n bit erin.. dan vind ik het niet meer leuk om te zien, en echt knap vind ik het nou ook weer niet dan.. ze zullen gerust goed kunnen rijden, maar doe het dan ook helemaal goed, en haal dat bit eruit.
Als je je paard met zo'n bit moet laten springen betekend dat volgens mij toch echt dat je je paard niet goed in de hand hebt, als dat wel zo is heb je dat bit gewoon níet nodig.
Tuurlijk ik doe het ze niet na, absoluut niet maar ik 'bewonder' ze ook niet echt als ik een paard met opengesperde mond rond zie rennen...
enneh, btw.. 'topruiters' zijn ook maar mensen hoor, en ook niet perfect...