petty schreef:drama met punten in de 170...
Ook nu stond er met name weer: geen losheid, niet bergop, weinig buiging, te weinig takt, verruimt niet...
Er is wat mis in je basis. Het is al duidelijk waar het probleem zit, je geeft dat zelf al aan, (zie citaat) daar moet aan gewerkt worden. Ga 'ns rustig kijken als je op je paard zit, geeft hij wel goed na (losheid), daarna gaan werken aan de buiging. Ben je niet te gefocust op het oefeningen rijden. Als je paard goed voor elkaar is gaan de oefeningen nl bijna vanzelf.
En voorlopig even geen wedstrijden rijden, het is nl geen reclame voor de buitenwereld als je steeds laag scoort en je raakt zelf gedemotiveerd.
Instructrice op Grand Prix niveau zegt me niets, het goed lesgeven en het overbrengen van informatie (ook theoretisch) is veel belangrijker, en als je zoveel problemen in je basis hebt slaat ze waarschijnlijk een stukje over . Heb het er met haar over, vraag haar: vind je dat mijn paard goed voor het been is / goed nageeft / goed op het achterbeen loopt. En vraag ook waarom ze iets vind want al die dingen die ik net noem heb je niet voor elkaar.
Ps dit is opbouwende kritiek, om je een duw in de goede richting te geven en wat stof tot nadenken
.

Veel mensen kunnen daar mss wat mee?