Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Monikske schreef:nu moet je je eens voorstellen dat je hem longeert en dat hij steigerd dat is toch een ramp?
Monikske schreef:Ik kan al heel goed longeren hoor! Maar hij schrok van iets en stond recht omhoog en ik sla hem niet want hij heeft schrik van een zweep
poes schreef:Als hij schrik heeft van de zweep heb jij toch iets fout gedaan bij het longeren, paard hoort er respect voor te hebben maar geen angst.
femmefatale1 schreef:ja hij loopt eerst snel en dan als hij het weer ziet dan zeg ik komaan draf( hij reageert op stem), maar hij luisterd niet het paard is niet van mij van niemand eigenlijk want niemand behalve mijn ma en ik ziet ernaarMonikske schreef:Ik kan al heel goed longeren hoor! Maar hij schrok van iets en stond recht omhoog en ik sla hem niet want hij heeft schrik van een zweep
Schijnbaar niet voldoende schrik, want anders zou hij wel door lopen ipv omhoog komen..![]()
Jij vraagt advies, ik geef die.. en vervolgens wil je het niet aan nemen..
Dan zoek je het toch zelf uit.. mijn paard zal niet stijgeren hoor.!

Citaat:ja hij loopt eerst snel en dan als hij het weer ziet dan zeg ik komaan draf( hij reageert op stem), maar hij luisterd niet het paard is niet van mij van niemand eigenlijk want niemand behalve mijn ma en ik ziet ernaar
Meliss_1 schreef:mijn oude pony stijgerde ook super veel maar toen zei mijn instructrice dat ik haar met een plastic fles tussen d`r oren moest slaan ik dacht op het begin kei zielig man maar heb het tog gedaan en het hielp wel ze heeft het daarna niet meer gedaan.
Meliss_1 schreef:mijn oude pony stijgerde ook super veel maar toen zei mijn instructrice dat ik haar met een plastic fles tussen d`r oren moest slaan ik dacht op het begin kei zielig man maar heb het tog gedaan en het hielp wel ze heeft het daarna niet meer gedaan.
LynnDenise schreef:Een paard dat van niemand is?
Edit: door ongeloof dit vergeten:
Waarom rij je dan? of verzorg je hem? Als je niet weet van wie die is?

noukstra schreef:Wat is je leeftijd Monikske?