hoe laat je pony hoger springen met zijn voorbenen in de gal

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ilzjuh

Re: hoe laat je pony hoger springen met zijn voorbenen in de gal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 13:01

Elma_ schreef:
behalve als ze bij voorbaat zegt dan had ik het allang gemerkt..
Tuurlijk zijn er meisjes met shets die wel weten waar ze mee bezig zijn.. Vast wel.. maar je mag ze me wel aanwijzen Knipoog
En ik heb toch liever 20 keer gehoord je KAN niet meer op je shets, als dat dat beestje nog zo door moet gaan..

Bij de meeste mensen die niet uit zichzelf gaan kijken (en die zijn inderdaad helaas op één hand te tellen) helpt die twintig keer "je past er niet meer op" ook voor geen meter. Lachen En dat is inderdaad jammer, want we zouden willen dat dat wel helpt en dat we elk paard van een te grote ruiter konden redden. Maar eigenwijsheid siert de mens, dat gaat nu eenmaal niet. Lachen

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 13:02

Ilzjuh schreef:
Elma_ schreef:
behalve als ze bij voorbaat zegt dan had ik het allang gemerkt..
Tuurlijk zijn er meisjes met shets die wel weten waar ze mee bezig zijn.. Vast wel.. maar je mag ze me wel aanwijzen Knipoog
En ik heb toch liever 20 keer gehoord je KAN niet meer op je shets, als dat dat beestje nog zo door moet gaan..

Bij de meeste mensen die niet uit zichzelf gaan kijken (en die zijn inderdaad helaas op één hand te tellen) helpt die twintig keer "je past er niet meer op" ook voor geen meter. Lachen En dat is inderdaad jammer, want we zouden willen dat dat wel helpt en dat we elk paard van een te grote ruiter konden redden. Maar eigenwijsheid siert de mens, dat gaat nu eenmaal niet. Lachen

daar heb je helemaal gelijk in.. daarom vroeg ik ook om een foto Knipoog

Martine_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 13:03

Ilzjuh schreef:
Dat is mogelijk. Maar de TS heeft niet de vraag gesteld of ze te groot is voor haar pony. Vaak levert dit alleen maar rellen op, ruiter wil op pony blijven rijden en half Bokt springt er overheen omdat ze dit niet vinden kunnen. Gevolg -> meerdere moderator-waarschuwingen en vervolgens een slotje. En wat is de TS er dan mee opgeschoten?

Dan kan ze beter kijken of het probleem inderdaad opgelost kan worden door één van de nuttige tips die in dit topic zijn gegeven. Of de hint hier oppakken en zelf gaan kijken naar de verhouding ruiter -> paard. En een paardenliefhebber met een beetje hart voor het paard (en niet alleen maar voor het rijden), heeft geen twintig pagina's vol met; "je bent te groot voor je paard" nodig om te beseffen dat het niet meer kan. Die gaat na zo'n post in een topic zélf kijken of hij of zij te groot is voor het dier.

Afgod Afgod amen! niets aan toe te voegen!

lisinka1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-08 17:53

nee ik ben nog niet te groot het is een grote shet en mijn voeten komen er net onder de buik uit maar over een jaar of 3 ben ik wel te groot ( ik groei niet meer zo veel )

ook als ik haar laat logeren galopeerd ze het zelfde ! het is al wel een beetje veranderd door jullie reacties ( bedankt !) maar nog niet helemaal maar daar moet je gewoon op oefenen ... haar vorige verzorger galopeerde aleen maar op haar en daardoor ging ze anders galoperen , die pony is bij mij nu een stuk braver ook geworden maar ik denk dat het nu wel zal lukken met het galoperen !!