Misselijk worden?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Misselijk worden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 09:09

Ik kan niet zwanger zijn. Lachen En ik heb dit al vanaf dat ik een jaar of 12 ben.

BokitoZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 09:14

Kan toch?! ik zag nergens staan dat je dit al lang hebt dus dat weet ik dan toch niet Knipoog

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 09:16

Ik word ook heel snel misselijk met rijden. Ik moet vooral goed opletten wat ik eet, vanaf ongeveer 3 uur voor het rijden, anders gaat het zeker fout. Kan het dus iets met eten zijn?

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 09:20

ikenindi schreef:
kan dat niet van de spanning komen? dat je gespannen wordt omdat je geen controle hebt?

btw... een paard rijd je niet op bit, maar op zit, dus bit tussen de tanden is geen excuus Knipoog

Rolleyes Kun je dat soort uitspraken niet in een ander topic doen? Bijvoorbeeld in een topic waar ze op dit soort reacties zitten te wachten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 11:40

Ik eet als ik les heb denk ik 2 uur van te voren. Dat is dan m'n ontbijt. Daarna niks meer. Als ik kotsnijgingen krijg komt er dan iig niks uit. *LOL*

RMistral

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 11:49

Heb ik ook wel eens"! Waar het bij mij door komt is dat ik zo op het paard en het rustig rijden ermee gefocused ben ik een verkeerde ademhaling krijg, en daardoor kan je zó misselijk worden!