paard zit links volledig vast

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Inèske

Re: paard zit links volledig vast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-08 08:02

Hoikes,

ik ben er ondertussen al weer 3 keer mee gaan rijden (en vandaag ook trug) en hij is nu al los vanals ik erop kruip. Hij plooit langs bijde kanten evengoed!!! Nu ga ik beginnen werken aan schakelen zodat ik die achterhand nog meer geactiveerd krijg. Hij heeft gisteren ook gesprongen en liep super!!! De ruiter springt hem wel nog wat onder de balk... Nuja ik ga het toch neit nadoen wat hij doet hoor Knipoog

Verder past mijn zadel er goed op! Kennis van mij is zadelmaker en ik laat hem zowiezo kijken voordat ik mijn zadel op een ander paard gebruik. Dus aan het zadel ligt het niet Knipoog

Wat ik wel ondervind is, ik rij nu al sinds de 3de keer dat ik ermee rijd met een dubbelgebroken trens (met een koperen stukje erin) en gisteren moest ik van de eigenaar het andere bitje (waarmee hij springt) nog eens gebruiken (een enkelgebroken watertrens). Ik heb halverwege van hoofdstel gewisselt!!! Hij komt volledig in protest bij dat bitje... met protest bedoel ik vastnemen...
De springruiter heeft er dan nog mee gesprongen, ook met dat ander bitje en hij voelt het verschil ook wel.

Zou het aan het andere bit kunnen liggen? Ik weet niet hoor, van bitten ken ik niet veel Haha!

Groetjes