denice schreef:ze heeft pijn. Dit is niet mijn manier van rijden, maar iets van een overgevoeligheid ofzo.. vermoed ik.
Prima toch, ik draag alleen wat aan en wil jou dat zeker niet opdringen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
denice schreef:ze heeft pijn. Dit is niet mijn manier van rijden, maar iets van een overgevoeligheid ofzo.. vermoed ik.
Klara16 schreef:Citaat:@ TS: er zijn mensen die door hun manier van rijden wat te veranderen juist het probleem oplossen en fijn kunnen rijden. Als je daar geen interesse in hebt heb ik daar respect voor, ieder moet kiezen wat voor hem/haar het beste is. Lachen
Hoe kan je dit zeggen zonder te weten wat er precies mis is met het paard?
Klara16 schreef:TS, je kan 2 kanten uit:
- ofwel breng je het paard terug nu het nog onder de 'garantie' valt
- ofwel begin je een zoektocht naar het probleem (met alle kosten vandien) en probeer je het op te lossen, met opnieuw alle kosten vandien en bovendien het risico dat het niet opgelost kan worden...
Je moet zelf kijken wat je doet.
Liezel1 schreef:Ik vrees dat er geen tijd is voor foto's, overleg etc..
Dit moet deze week nog geregeld worden, want dan zijn de 6 maanden voorbij!
denice schreef:ik heb wel degelijk een band met het paard, maar kan ook naar de feiten kijken en naar wat ik wil. Vanmidda ga ik bellen, dan heb ik er tijd voor.
Katja schreef:Ik zou persoonlijk rugfoto's laten maken om te kijken of daar een aanwijsbare oorzaak is.
garny95 schreef:ik mis in dit verhaal de zorg verder voor het paard, voor denice al naar genoeg de ellende die je hebt meegemaakt met dit paard, maar als dat paard morgen terugkan en dan... mag een ander het verder uitzoeken, ik neem aan dat de handelaar er ook niets aan doet maar gewoon weer verkoopt zoals vorige x aan denice ?