Wedstrijdzenuwen!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dagmarS

Re: Wedstrijdzenuwen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 16:03

eline die zijn op recept van de docter sukkel. en niet iedereen kan tegen die pilletjes

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 11:05

Ik kan het begrijpen van je zenuwen, ik heb het zelf ook.

Maar je moet je gewoon afsluiten van de rest. Je concentreren op je paard en je rijden en de rest blokken.
Niet naar de andere of naar de kantine kijken. Je moet maar zo denken: Je wil dat je paard zich concentreerd dus dan moet je je zelf ook concentreren.

En wat doe je als je je paard wil laten wennen aan nieuwe situaties?
Dan ga je hem toch juist blootstellen aan nieuwe dingen en het juist niet vermijden?

Dus ga zelf oefenen om bij andere in de bak te gaan rijden. Juist rijden wanneer het druk is. Na een tijdje word het steeds makkelijker.
Wedstrijden moet een routine klus voor jullie worden.

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-08 14:46

Ik rijd met deze merrie ook nog niet buiten omdat ik dat een beetje eng vindt. Wel ga ik heel veel aan de hand met haar wandelen. In de bak verzin ik allemaal "enge dingen" zoals klapperdende zeilen rijden met een paraplu etc. Dus daar went mijn merrie al wel goed aan.
Bij andere mensen in de bak rijden is moeilijk want bijna iedereen in deze omgeving rijd op de club waar een royale binnen en buitenbak aanwezig is. Er zijn hier maar weinig mensen die zelf ook een bak hebben. Ik heb wel bij anderen in de bak gereden en dan was ze superbraaf een beetje lui dat wel maar heel erg braaf.

eline_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 16:00

Dagmar, wie zegt dat ik het over Stacey heb :S
Je kent dat meisje niet eens!