Verkeerd Aanspringen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re: Verkeerd Aanspringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:28

vrijwel altijd helpt overdreven stelling vragen juist niet, je kunt beter contrastelling vragen.

_Margot_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-08 17:32

contrastelling? Blond

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:32

paard een klein beetje naar buiten laten kijken

_Margot_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-08 18:45

oke Lachen

_Esly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 17:13

Lielle schreef:
paard een klein beetje naar buiten laten kijken

Bij de meeste ervaringen van mij werkte het alleen maar tegen als je contrastelling vroeg..

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 19:06

en ik heb juist het tegendeel als ervaring. Omdat je de binnenschouder meer ruimte geeft.

chantiehenry

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 20:20

ik heb dat met mijn pony in de galopswissel. dan gaat hij met zijn voorbenen in de goede galop en met zijn achterbenen verkeert Tong uitsteken
ik heb ook wel eens gehoord dat je dan een haarspelt moet maken
dan doe je net alsof je van had gaat veranderen en dan draai je op het laatst om in een scerpe bocht (niet te scherp wand dan valt je paard om:P) en dan kunnen ze niet goed verkeerd aan springen
succes

Lisaaaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 20:28

dit komt me bekend voor! een fries waar ik op rijd heeft precies zo'nzelfde probleem, alleen dan op de rechterhand.
ik heb gehoord dat over een balkje springen (balk op de grond) en dan benen geven net voor de balk, dat hij er dan overheen springt en dan op de goede hand uit komt. of het paard stelling naar buiten laten nemen, en zelf ook een beetje op de buitenkant steunen, misschien dat ie dan ook goed aanspringt, maar dat is bij mij nog niet gelukt. of overdreven binnenstellig. bij mij werkte het balkje wel aardig, maar nog is het niet goed. nu galoppeert ze overkruist!
Succes ermee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 21:04

chantiehenry schreef:
ik heb dat met mijn pony in de galopswissel. dan gaat hij met zijn voorbenen in de goede galop en met zijn achterbenen verkeert Tong uitsteken
ik heb ook wel eens gehoord dat je dan een haarspelt moet maken
dan doe je net alsof je van had gaat veranderen en dan draai je op het laatst om in een scerpe bocht (niet te scherp wand dan valt je paard om:P) en dan kunnen ze niet goed verkeerd aan springen
succes

Ik denk dat je er goed aan doet om als degene die je dat verteld heeft wéér wat gaat vertellen, je vingers in je oren te doen en heeeeeeel hard Lalalalalalalalalalalaaaaaa te zingen Knipoog